středa

Banánový koktejl


Na banánový koktejl pro 1osobu budeme potřebovat:
snap snap a christmas gingerbread boy.  1malý banán :)
brush brush a christmas pine.  mléko
slurp slurp a christmas candycane.  ruční mixér
ding-dong a christmas bell.  sklenici
Nejprimitivnější koktejl. :)  Můj nejoblíbenější :). A také moje dnešní snídaně :):P
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Koukám že taky jezdíte nakupovat často do Kauflandu :D Banánový koktejl si dělám hodně v létě, ale je dost sytý, takže se pak nemůžu pár hodin hýbat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňám, ten miluju:) A připomíná mi to dětství,vždycky mi ho dělala mamka, když jsem nic jinýho nechtěla jíst:))

    OdpovědětVymazat
  3. Mnamky,tenhle koktejl miluji=)
    Jinak skvělé video:)

    OdpovědětVymazat
  4. taky si ho dělám. mňami. Já ještě někdy přidávám lžičku medu (když není banán dost zralý) :).

    OdpovědětVymazat
  5. A ještě mě napadlo... úplně nejlepší je kefírové mléko, mražené maliny a trochu cukru. Po něm se může utlouct přítel.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně ho mamka dělávala, když jsem byla ještě malá..mohla jsem se po něm utlouc...=P

    OdpovědětVymazat
  8. Já si občas přidám ještě tunu cukru ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju banán. Ale na snídani by mi to nestačilo:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©