čtvrtek

Moje houbové lasagne

Na houbové lasagne pro 4osoby budeme potřebovat:
whoosh whoosh a christmas snowflake. no borders.  zmražené houby, které jsme si přinesli v létě z lesa :)
brush brush a christmas pine.  lasagne
slurp slurp a christmas candycane.  cibuli
ding-dong a christmas bell.  tavený sýr /asi 6trojúhelníčků/
snap snap a christmas gingerbread boy.  mouku na zaprášení
whoosh whoosh a christmas snowflake. no borders.  dobromysl, sůl, mletý kmín
brush brush a christmas pine.  mléko
Postavíme si na sporák 3kastrůlky :D... Do prvního dáme cibulku... po zesklovatění přidáme 6tavených sýrů a polotučné mléko. Šleháme metličkou, abychom dosáhli omáčky... Dle potřeby zaprášíme hladkou moukou
Mezitím v druhém kastrolu budeme připravovat houby, které jsme si nechali v mikrovlnné troubě rozmrazit. Houby pokmínujeme, dosolíme... a necháme stát.
A ve třetím kastrůlku si necháme vřít vodu, do které budeme namáčet pláty těstovin na 3minuty, aby se nám jídlo poté dříve připravilo :)....
Na závěr klademe lasagne naspod zapékací misky, na ně přidáme houby /asi 1- 2 cm vysokou vrstvu/, a zalíváme připravenou omáčkou z druhého kastrůlku :)... A takhle vrstvy střídáme :)
TIP: čím méně vrstev uděláte, tím dříve hotové bude jídlo a tím dříve zaplníte kručící žaludky :D:)... Já jsem tentokrát dělala pouze 3vrstvy... z důvodu rychlosti, ale také z důvodu toho, že už jsem měla jen 1/4balení.
A tady máte pro představu, jaký nepořádek dokážu udělat při vaření :D:):D!!! A pak, že nepořádek dělají jenom chlapi v kuchyni :D. Tedy..měla bych se stydět :D:)
SHARE THIS POST

5 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře, mňam! A hezký talíř! :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, mňam ,teké fajné na spapanie..:)

    OdpovědětVymazat
  3. tééda ty mi děláš chutě s těma lasagnema, vypadají úžasně jsi šikovná :) já mám taky vždycky pak v kuchyni bordel když vařím jsem hrozná :D
    já se taky zvážím až v neděli, i když myslela jsem si dneksa že to bude horší, takže snad to klesne aspon na těch 65,9 kg abych tam viděla konečně tu 65 a mohla se radovat :D ze nejsem k nicemu :D
    boze to cukrovi, mame ho na balkone mraky, nejvic jsem ho upekla ja samozrejme :D moc se nedokazu ovaldat uz ted natoz na vanoce, to bdue pohroma :( uplne se toho desim !! :D co ty ?

    OdpovědětVymazat
  4. lazaně mám ráda, ale houby nemusím! :D moc se mi líbí tvůj blog, přidávám se k followers.. přijď se podívat i ty ke mě na blog, třeba se ti bude líbít :)
    http://vogueisstyle.blogspot.com

    pa pa ANN

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©