neděle

salát s balkánským sýrem

Na  salát /pro 1 nenažranou osobu, která nemusí zeleninu/ budeme potřebovat: 
whoosh whoosh a christmas snowflake. no borders. 4cherry rajčátka
brush brush a christmas pine. asi 10cm z okurky
slurp slurp a christmas candycane. balkánský sýr
Postup je absolutně primitivní. Nakrájíte na malé kousky okurku, rajčátka rozčtvrtíte, nadrolíte rukou do salátu balkánský sýr /množství dle chuti/ a promícháte :)... Nesolit, nepepřit, protože všichni dobře víme, že balkánský sýr už slaný je a díky němu je i salát poživatelným :D.
TIP: Je to ideální salát ke kuřecímu masu :)... poté ani není potřeba příloha :)

SHARE THIS POST

4 komentáře:

  1. jééé to vypadá úžasně :) taky si taková salátek dělám občas ;) musím si koupit cherry už mi došly :D
    dneska možná vyfotím svůj oběd :D jestlit půjde ..

    OdpovědětVymazat
  2. Mňáááám :-) Jinak za ten komentář vůbec neděkuj, prostě ti ty vlasy závidim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tohle je moje nejoblíbenější jídlo. žádnej lepší salát sem v životě nejedla! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Když je dobrý okurek, čerstvá rajčátka a kvalitní (chutný) balkán, tak není co řešit. To je lahoda. Mňam mňam, už vím, co brzo udělám na jídlo!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©