pondělí

špagety s cizrnou

Přidávám sem recept na můj včerejší oběd :)... Našla jsem ho na americkém food blogu. Nejsem si teď tak jistá, na které přesně, ale to není snad tak podstatné :). Doufám, že se Vám recept zalíbí jako mě a budete mít chuť ho vyzkoušet :).




Na špagety s cizrnou budeme potřebovat:
whoosh whoosh a christmas snowflake. no borders.  přes noc namočenou cizrnu /12hodin/
brush brush a christmas pine.  špagety
slurp slurp a christmas candycane.  cibuli
ding-dong a christmas bell.  česnek
snap snap a christmas gingerbread boy.  rajčata v plechovce, popřípadě rajčatové pyré
whoosh whoosh a christmas snowflake. no borders.  bazalku
Osmahneme si cibulku s česnekem, přidáme rajčata, poté cizrnu a na závěr bazalku dle chuti... dosolíme, dopepříme :)... a podáváme zamíchané se špagetami :)...



A na závěr menší video z mého kuchtění... :)
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Takhle zkazit takový dobrý jídlo jako jsou špagety cizrnou :-P :-) Já mám dneska zapíkaný brambory, ale naštěští vaří mamka, takže já si budu válet šunky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Cizrnu mám moc ráda. Dělam si s ní takovou cizrnovou polévku! A tyto špagety vypadají moc dobře, určitě to někdy zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. A jak toho volneho domu vyuzijes?;-)

    OdpovědětVymazat
  4. :) hmm, to vypadá moc dobře, myslím, že určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  5. Nenávidím cibuli, takže tohle jídlo si asi neudělám!:D

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá opravdu moc dobře.... :)
    Moc se mi líbí úprava tohoto článku.

    OdpovědětVymazat
  7. Cizrnu miluju takže to je recept přesně pro mě!Určitě vyzkouším...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že nemám doma cizrnu, udělala bych si zítra k obědu, už dlouho ji chci zařadit do svýho jídelníčku, ale zatím sem nenarazila na recept, kterej by mě tak upoutal.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©