středa

špenátová polévka

Na špenátovou polévku /pro 3 osoby/ budeme potřebovat:
ding-dong a christmas bell.  polovinu balení baby špenátu
whoosh whoosh a christmas snowflake. no borders.   cibuli, česnek
slurp slurp a christmas candycane.  máslo
snap snap a christmas gingerbread boy.  smetanu
brush brush a christmas pine.  sůl, červenou papriku /koření/
na pánvičce necháme smažit nakrájený česnek, přidáme omytý špenát. Jakmile špenát zvadne, rozmixujeme ho a zalijeme horkou vodou /menší sklenice/.
Mezitím si na másle osmahneme cibulku, zaprášíme moukou a zalijeme smetanou. Nakonec obě směsi /špenátovou i smetanovou / dáme do hrnce... osolíme, zaprášíme červenou paprikou, ochutnáme... A můžeme podávat :-)
TIP: Pokrm je natolik sytý, že není třeba druhého chodu!




A ke včerejšímu cestování...
Autobus, se kterým jsem jela do Prahy měl asi hodinu a půl zpoždění díky zácpě, kterou způsobila havárka. Takže mi ujel autobus do Kroměříže. Musím říct, že to popojíždění mě absolutně vytáčelo. Naštěstí mě zachránila má milovaná maminka, která našla spoj od student agency. Jenže ani tak jsem neměla vyhráno, protože ještě hodinu před mým příjezdem na nádraží Holešovice, bylo v autobuse 9volných míst a minutu po minutě počet ubýval! Takže nervozita byla hned zpátky.
Když už jsem konečně dorazila do Holešovic, tak mě čekalo koupení si lístku, nasednutí do správného metra a jet rovnou na Florenc, kde jsem musela být co  nejdříve, abych měla místenku. Samozřejmě, že mi v automatu na lístky stále propadávala kovová padesáti koruna a já chytala nervy! Ale tak nebylo času nazbyt a já neváhala a jela jako černý pasažér! Když jsem vystoupila na druhé zastávce Florenc, neměla jsem ponětí kudy se dostat na nádraží. Asi třikrát jsem vylezla vždy jinde :D, ale do čtveřice všeho zlého :D...se mi povedlo najít ten správný východ! :D Jupííí... Nakonec se ke mně štěstí neobrátilo zády a lístek jsem si koupila bez jakýchkoli problémů...a ještě u okýnka :)!
V autobuse vedle mě seděl opravdu milý pán, v Brně mi popřál pěknou cestu, hezky se se mnou rozloučil... a milého pětatřicátníka vystřídal dvacetiletý, který se o mě stále opíral :D. V Kroměříži jsem si vzala taxi, kde mě opravdu milá paní svezla k tatínkovi na vesnici a místo 180korun jsem díky své roztomilosti /pravděpodobně/ platila 100 :). :D Už nikdy nepojedu v zimě autobusem k tátovi! Nikdy!!!!
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Jééééé mňam!Já miluju špenát!Nedávno jsem si ho dala do těstovin, jentak, samotný a bylo to vynikající! Teda ty máš ale bezva nápady, okamžitě opisuju recept :D

    OdpovědětVymazat
  2. Polívka by mi určitě chutnala, ale pochybuju, že by to pro mě byl plnohodnotný oběd. :D
    Bavíš se ještě se mnou?

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam!!!To vypádá opravdu výborně!!Určitě to zkusím, protože špenát miluji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Praze si můžeš jízdenku koupit i přes SMS a odpadne ti problém s nefunkčními automaty :-) Stačí poslat DPT na číslo 902 06. http://www.smsjizdenka.cz/MATicketsDPP/sms/index.do

    OdpovědětVymazat
  5. Jet v zimě po D1 je vždycky o hubu, tam máš jisté, že se zasekneš. Já už radši jezdím jen vlakem, je to pohodlnější a pro mě i levnější. :)
    A ta polévka vypadá dokonale, zbožňuju špenátovku!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní:
    děkuju. To mi došlo až na cestě... když jsem ve stresu, tak nepřemýšlím!

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recept, m-i-l-u-j-u špenát:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©