čtvrtek

DROBENKOVÝ KOLÁČ

Chtěla jsem se Vám pochlubit s mým nejoblíbenějším a nejjednoduším letním koláčem 2010 /protože na rok 2011 mám ještě lepší :D/.
Pokud máte doma nadbytek ovoce, tak je ideální :-) A také přijde vhod, nedržíte-li dietu :D, protože je to kalorická bomba!!!

ceady.blog.cz

Na drobenku budete potřebovat:
500g pol.mouky
200g cukru
200g másla
1vejce
1pr.do.pečiva

Na tvarohovou náplň budete potřebovat:
2tvarohy(nízkotučné), cukr dle chuti, 1vejce, trochu mléka nebo smetany, aby náplň byla řídká na polití koláče


POSTUP:
na vymazaný a vysypaný plech dáme 2/3drobenky, na kterou vylijeme tvaroh.NÁPLŇ, posypeme ovocem a nakonec zasypeme zbytkem drobenky. A koláč je připraven jen na to, abychom ho vložili do trouby na 180-200 stupňů.

Pěkně si ho pohlídejte.. A já Vám popřeju jen dobrou chuť :-).

ceady.blog.cz

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Mnam, na tohle se nemuzu divat po ranu, hned bych to sla upect :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dietu drzim:Dtak nic aj ovocie je drahsie v zimee ale v letee

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme pekli včera a už tam je jen pár kousků, švestkový koláč s drobenkou u nás prostě mizí strašně rychle.

    OdpovědětVymazat
  4. jé, ten dělá mamka docela často v létě :) a je super

    OdpovědětVymazat
  5. jak tak projíždím tvůj blog, tak se mi jen sbíhaji sliny :-D, protože to vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/1/11 12:03

    Ahoj ceady...dáš dneska prosím článek jak je to s tebou a hubnutím ? :) jak jsi na tom nebo tak ? :) strašně mě to zajímá... a tvoje motivace nebo tak

    OdpovědětVymazat
  7. ÁÁ, vidím u tebe po dlouhé době koláč:) téda, chválím. Už jen proto, že vypadá skvěle:) Poslední dobou nejsem moc na ty koláče, ale tento bych klidně ochutnala:)

    OdpovědětVymazat
  8. °°°Anonymní :
    Příští týden hodlám o své motivaci a celém hubnutí napsat článek :)
    Jinak ... teď bych řekla, že jsem na bodu mrazu :(

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní23/1/11 13:24

    dobře těšim se na tvuj článek :) ty si prostě nejlepší blogařka nebo spší blogspotka :D :) fandim ti ... a držim palce ať hubneš :*

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za milý komentář:-) A já že dělám někomu chutě?? :-)) Když tak koukám na ten dokonalý koláč, tak Ti nevím, kdo je komu dělá:-)) Miluju drobenkový a miluju ho přesně s tímto ovocem! Už aby bylo léto! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Sakra, to vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©