neděle

kokosové kuličky

Vánoce jsou už za námi, ale naše rodina je stále mlsná :D. A jelikož nám doma zůstal kokos a já neměla náladu péct koláč, rozhodla jsem se pro kokosové kuličky, které určitě nikomu o vánocích mezi ostatním cukroví nechyběly!
Ale u nás je to po roce premiéra :D, protože u nás byste žádné cukroví na vánoce nenašli! :D

Recept pro ty, kteří netuší jak na to:
60 g másla
30 ml mléka
160 g strouhaného kokosu
3 lžíce kakaa
160 g třtinový cukru
50 ml rumu
Smíchejte kokos s cukrem a s kakakem, přidáme změklé máslo, mléko a rum. Z těsta tvarujeme kuličky, které poté obalíme v kokosu. Poté uložíme do lednice a dle chuti si chodíme pro dávku kokosových kuliček :D.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. :D nééé, ty už nechci nikdy vidět, až zase příští rok na vánoce, já se jich totiž přežrala :D

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají lákavě, ale také už za tyhle Vánoce jsem se jich už přejedla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú skvelo!! mňam... :)

    OdpovědětVymazat
  4. na mna to vyzera byt moch suche....ale kto vie...

    OdpovědětVymazat
  5. hmm.. Mňami.. vypadají dobře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, díky díky !!!!
    Tento recept sem hledala :D nebo aspoň jemu podobný...tím pádem u nás toto cukroví nebylo :(

    Děkuju hned je někdy udělám :D...třeba na vánoce nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní26/1/11 17:25

    Ceadynko na kolik kuliček je tento recept prosím?
    Cirka zhruba jesli nevíš
    Kač

    OdpovědětVymazat
  8. mmmm Dostala jsem chuť, i když sladké moc nesmím :-D

    OdpovědětVymazat
  9. No jo tak musíte si to vynahradit, když o vánocích jste měli cukro-půst.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Keby tam nešlo to maslo :-! neznášam maslo a také tie tuky na pečenie. Pokúšala som sa to jesť asi 3× no keď som ucítila tú chuť povracala som sa ... ale vyzerajú dokonale, presne tak, ako tie, ktoré robí mamka zo sušeného ovocia, vločiek, kokosu a medu ♥

    OdpovědětVymazat
  11. mmm vypadají skvěle! :) já si takové, ale velké kupuji u nás u školy v cukrárně! :) miluji je :)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©