čtvrtek

Miluju krevety

Po krevetách bych se mohla utlouct... Samotné, s rýži, s ananasem, na pizze,.... a další variace krevet :):P..Ale nejlepší jsou s česnekem!
Jednoduše bych je mohla jíst pořád!!!!
A tak jsem si dnes udělala pěkně nezdravé krevety s čínskými nudlemi, protože doma po Silvestru není nic jiného k jídlu :)!
Pěkně jsem to s tím jídlem v posledních čtyřech dnech zvorala! Raději ani nestoupám na váhu, protože jsem si jistá, že co den to kilo nahoře...ááááá. Ale nevzdám se :D. Zítra naběhnu do posilovny a pěkně těm instatním hnusům, brambůrkám a všemu chlastu ukážu, že nejsme kamarádi :D. Ale hlavně, aby už byla doma maminka a udělala nákup, jinak mi nezbyde nic jiného, než se takhle hrozně stravovat dál! Sice jsem na těch pět dní a na Silvestra dostala dvě stě, ale v pátek bylo všude zavřeno, takže jsem vše utratila za 2džusy a dvoje brambůrky na benzínce... Jsem tupá!   Prosím, ať zítra večer přijede maminka s plnou taškou zdravého jídla :D.


Receptů je opravdová spousta!
Já je mám nejraději čistě na olivovém oleji se stroužkem česneku... Jednoduché a velice chutné!
A pro ty, kteří česnek nemusí, jsou krevety stejně chutné úplně bez jakéhokoli koření! /stejně jako tyto/ :D Tedy to jsem kuchařka :D, co?  Někdy je méně více :D!
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. kolik takové krevety stojí???

    OdpovědětVymazat
  2. ja som mala krevety len raz, ale nevedela som vlastne ako sa to pripravuje a tak mi to moc nechutilo....a hrozne to smrdelo

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluji taky krevety!!! :) U nás jsou drahé, ale v zahraniční je to o moc levnější!
    Jinak taky si dělám činské polévky, když mám málo peněz. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/
    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní2/1/11 15:09

    Ceydynko a jak krevety připravuješ?
    Recept recept recept na tohle jídlo!!! Prosím :))
    Naposledy jsem na krevety narazila na obalované a byl to pěkný hnus. Jen mastná strouhanka
    Kačka, Kroměříž

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujem :) Krevety mňam! Také je miluji a ve všech možných velikostech a úpravách :-P

    OdpovědětVymazat
  6. °°°Kačka, Kroměříž :
    no Ondra taky obaloval krevety a byl to naprostý humus :D:D, ještě k tomu jeho maminka přidala obyč sojovku, do které dala tunu solamylu a tím to dotáhla do "zdárného" konce :D

    OdpovědětVymazat
  7. mňam, dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krevety jsem nikdy neměla, ale vypadá to dobře.

    Jo Silvestr byl parádní klidně bych si jej zopákla... :)

    OdpovědětVymazat
  9. ...já má krevety taky moc ráda, jenže u nás je mají strašně předražený, takže jsem je už hooodně dlouho neměla =P...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak krevety bych do pusy nedala :D Ale nevypadá to až tak zle :D:))

    OdpovědětVymazat
  11. °°°Žabinka.xD:
    no u nás taky nejsou levné!

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám obalované krevety docela ráda :). Vlastně mám krevety ráda na většinu způsobů. Vždycky jich máme plnej mrazák :).

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju krevety, ale četla jsem, že by se měla vyndavat taková ta věc z nich :D tuším že páteř? Děláš to? A ocásky taky necháváš koukám. Mňam, musím si je někdy udělat nebo dát.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem krevety ještě nikdy neměla,ale vypadá to dost dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  15. mnam aj ja milujem krevety. vsetky :D aj z mekaca s kokteilovou omackou, aj doma spravene. vacsinou ich jem same, takto s cestovinou som este neskusala.

    OdpovědětVymazat
  16. no len mne hrozi to ze v ramci chudnutia budem nakupovat vseijake lososy, krevety, drahe celozrnne vselijake hovadinky a potom neusetrim nic :) musim sa pekne zamerat na kuracie maso, chudu sunku a tak podobne :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krevety! Né, děláš mi strašné chutě! :D
    Nemám moc ráda mořské plody, ani nejsem milovník ryb atd...Ale krevety, sushi a surimi tyčinky, to je pro mě velká mňamka :D
    Neboj, tělo někdy potřebuje i to špatné :D Zase si najedeš na zdravý režim a kilka zase půjdou hezky dolu ;) (myslím si, že to ani tak tragické nebude ;))

    OdpovědětVymazat
  18. Pred tým, než som sa stala vegetariánkou, tak som ich zbožňovala, vlastne som bola maniak na plody mora ale teraz už viac než 3 roky nejem nič čo niekedy žilo a nechýba mi to.

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, ty krevety vypadají krásně (musely tak určitě i chutnat ;)
    P.S. Máš skvělý blog :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tu sa predavaju krevety vacsinou mrazene a tych sa ja bojim lol ale moja domaca, ked som bola este ako aupair robila genialne mnam! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak co tam mam psat, kdyz ted delam hovno?:) Jsem vdecna za kazdej minipohyb, tak tam aspon uvadim tohle...Urcite bys me trumfla, zrzky jsou naruzivy:)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle jsem si taky koupila v Kauflandu ♥ Miluju je taky ... i chobotnice apod. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Krevety s česnekem .. dvě nejlepší jídelka ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©