středa

Molten Chocolate Lava Cake

Poslední úspěch X neúspěch v kuchyni dopadl takto!
Recept jsem dělala od oka a místo chocolate lava cake mi z poloviny várky vyšly čokoládové mňamózní muffiny :D. Ale i tak jsem s výsledkem spokojená, ačkoli jsem stihla vyfotit poslední tři nepovedé muffiny, protože všechny ostatní se stihly sníst! :D

A jak tohle všechno vzniklo?
4balení čokolády, máslo, třtin.cukr dle chuti, vejce a trochu mouky.

ZÍTRA SE TĚŠTE NA VIDEO-ČLÁNEK :), VE KTERÉM JSEM VÁM ODPOVĚDĚLA NA ČÁST VAŠICH DOTAZŮ
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Já jsem si také zkoušela články přednastavovat, ale mám tam nějak blbě nastavené hodiny, takže ani nevím na kolik a hlavně se to stejně nikdy nezobrazilo - buď to neumim nebo je to nějaké porouchané...na blog.cz mi to šlo, tak nevím, kde je problém :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš moc krásny blogís! Ja som si dnes založila môj o tom, ako chudnem a chcem sa spýtať, či by si nespriatelila? potrebujem nejakú podporu, rady a inšpirácie :)

    tak ďakujem, Tet.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a mimochodem to vypadá skvěle!!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle :) Už se těším na video :))

    http://youcaninspireus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ošklivá??? Ty jsi kecka - jsi hezká holka s nááádhernýma vlasama :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní22/1/11 12:56

    Kočky narozdíl od lidí vědí,co se stane,ale je jim to jedno

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©