čtvrtek

salát pro ty, kteří neradi zeleninu

Na včerejší oslavu jsem dělala můj nejoblíbenější a nejméně zdravý salát, který jsem kdy jedla :).
Ačkoli na první fotce mezi "ingrediencemi" můžete vidět rajčata, do salátu jsem je nedala, protože rajčata teď v zimním období jsou opravdu nechutná, stejně jako okurky! Už aby bylo léto...Nemohu se dočkat domácích rajčat! Po těch bych se opravdu mohla utlouct!!!
A také na fotce nevidíte krabí tyčinky, které jsem se rozhodla do salátu nacpat, protože jsem měla nehoráznou chuť na něco méně zdravého, než-li jsou rajčata :D.

A proč tento salát na oslavu?

Když děláte jednu vrstvu na druhou a salát nepromícháváte vypadá to velice dobře! :)...Sice na druhé fotce to nevypadá tak jak mělo, ale aby taky ano, když jsem to zvládla při přenášení v batohu promíchat :D. Naštěstí druhá velká mísa zůstala tak dokonale, jak měla :)!
Jako první vrstvu dáme nakrájený led.salát, druhou vrstvu tvoří vejce, další nakrájená jarní cibulka,na čtvrtou vrstvu použijeme nakrájenou slaninu, poté nastrouhaný tučný sýr, jako předposlední vrstvu dáme na kostičky nakrájené krabí tyčinky a na závěr smícháme majonézu s jogurtem a rozetřeme :). 
Dobrou chuť! :)
SHARE THIS POST

4 komentáře:

  1. Na létu miluju tu čerstvou zeleninu ze zahrádky:)
    Potrpím si na zeleninové saláty:)
    A tenhle jak už barvou, tak určitě chutí musí bejt skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  2. :D mě rozesmálo to video , ta hudba k tomu :D
    A vypadá to úžasně !!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©