čtvrtek

Asian Noodle Salad

Zbožňuju asijskou kuchyni a k tomu neodmyslitelně patří nudle :). A jelikož jsem na ně dostala neuvěřitelnou chuť, ukuchtila jsem si toto primitivní jídlo k obědu.... a musím říct, že sem byla se svým "kulinářským" výtvorem nad míru spokojená. Ještě teď mám na to chuť! :)
BUDETE POTŘEBOVAT:
čínské nudle (samozřejmě ne ty instantní za osm korun :D)
červenou a žlutou papriku
lusky
jarní cibulku
čínské zelí
Na zálivku budete potřebovat:
sojovou omáčku, olivový olej, citron.šťávu, nastrouhaný čerstvý zázvor a jeden stroužek česneku
Zálivka tomu dodá specifickou chuť! Nezapomeňte na ni!
Pro nezdravé a chutnější pokrm zeleninu orestujte na kapce olivového oleje, poté smíchejte s nudlemi, zalijte zálivkou a pořádně promíchejte :)!

I love asian kitchen and food! And I love noodle. And I love cooking. It so simple food and very very good!
You need: Asian noodle, vegetable(pods, pepper, chinese cabbage, spring onion)
Dressing: Olive Oil, soy sauce, lime juice,  garlic, fresh ginger

SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Ňami! Asijskou kuchyni jsem nikdy moc nemusela, ale poslední dobou na ní ujíždím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňám, já asijsou miluju(no, vlastně i mexickou, italskou, francouzskou, řeckou, tureckou, slovenskou, ruskou...:D:D jsem prostě jedlík a nevybíravý strávník...radost živit:D:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Asijské kuchyni jsem nepřišla na chuť, ale kdybys v té restauraci vařila Ty a všechno vypadalo tak chutně, neodolala bych! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam. :P vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. ..už při seznamu ingrediencí jsem slintala...a co teprve ty obrázky!:D

    OdpovědětVymazat
  6. No to je nádhera! Zítra jedem na nákup, takže kupuju ingredience a zkusím to taky :) děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to úžasně, ty naše ÚŽASNÁ kuchařko* :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji. Mám rráda tvůj blog. :) Máš to tu super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu se zeptat jak sis sem dala tu tabulka ten toplist? :) dej vědět prosím ♥

    OdpovědětVymazat
  10. it has a great look!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. it has a great look!!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to skvěle!
    No, a ty followery, myslim že mě dáš ale přeju ti to!:D :))

    OdpovědětVymazat
  13. Noo mňaam, asi jdu vařit :P

    OdpovědětVymazat
  14. toto vypada fakt super, asi vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  15. yum, yum to vypadá skvěle! :) moc se mí líbí jak sem dáváš recepty ... ráda se dívám a inspiruji :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle nudle absolutne miluju! Vzdycky si je davam v Orange moon nebo Noi. Ty tvoje taky vypadaji super :-)

    OdpovědětVymazat
  17. This looks yummy!! Happy Tuesday xx

    OdpovědětVymazat
  18. yummy.. that looks delicious!
    xxx

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Nam nam!!!Pas mal!!! Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  20. Mňam! Miluji nudle a vlastně celou Asijskou kuchyni. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá to skvěle a jednoduše :)

    OdpovědětVymazat
  22. tak to vypadá moc hezky , miluju asijská jídla ,ale dneska jsem všechnu zdravou v mém případě spíš netučnou ,ale ani ne zdravou výživu vynechala a snědla jsem půl milka čokolády :D

    OdpovědětVymazat
  23. aaa, vypadaji skvele !!! dala bych si do nich ale ty papricka jalapeno

    OdpovědětVymazat
  24. Mňam, příští týden si ho udělám :-)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©