sobota

Asian pizza

Jsem ráda za všechny vaše komentáře k minulému článku. Nechci se k němu dále vyjadřovat, protože už mě dokola nebaví poslouchat, jak moc jsem příšerná a jak mám příšerné stránky. Když to někomu tak příjde, tak ať ke mně nechodí. Nikoho sem přeci chodit nenutím .
A pokud mě tady někdo soudí, že vůbec nějaké stránky mám, tak je to snad jen moje věc.
To je asi vše, co jsem chtěla říct!

A teď už trochu pozitivněji :).... Tady máte recept na můj dnešní oběd. 

nechte tvaroh 30minut odkapat
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Mňam,tak ta vypadá vyborně!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kristína9/2/11 17:44

    mas pekny blog nenechaj sa odradit hnusnymi komentarmi...len jedna vec mi vadi-mala by si popracovat na svojej anglictine pretoze na tvoj vek tam mas velmi velke gramaticke chyby. ale inak len chvalim:)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/2/11 17:50

    ahoj nemohla bys napsat podle tve chuti a zkusenosti nejlepsi testo na pizzu?:)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá moc dobře :) šikulka.. :)
    Btw. Nemáš příšerné stránky a nechápu toho kdo by to mohl říci, já to tady miluju ;) *

    OdpovědětVymazat
  5. mňaam...takéto chute mi tu robiť;D...ta pizza vyzerá výborne!!!fakt šikulka:)

    OdpovědětVymazat
  6. This looks delicious! I'm hungry now haha :)

    OdpovědětVymazat
  7. mňam! :) italská pizza je super, ale asijská? vypadá to zajímavě!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní9/2/11 18:22

    Ta houba na treti fotce vypada jako nejakej zajic z hororu! :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Jé taková pizza vypadá zajímavě a zároveň moc dobře! ♥ Náhodou máš ksvělý blog a já ho mám ráda. :) Jojo, nikoho sem chodit nenutíš. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Síce veľmi rada kuchtím, no do tohto by sa mi asi nechcelo :D pizzu si dávam buď v pizzérii alebo pri najhoršom mrazenu :D ... hrozné.
    Aj dnes som jednu mala, no tá tvoja vyzerá skvelo! Bez toho mäsa by som si ju určite dala :)

    OdpovědětVymazat
  11. určitě vyzkouším, snad to zvládnu :P :D

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní9/2/11 19:11

    Taky jsem se polekala té houby :D Ale jinak pizza vypadá chutně, sbíhají se mi sliny. Mám pizzu moc ráda, ale není to zrovna dietní jídlo...stejně občas na ní zhřeším :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tímhle jsi mi udělala neskutečnou chuť na pizzu... =)

    OdpovědětVymazat
  14. Až jednou nebudeš vědět čím si vydělat, můžeš jít dělat pizzu k nám. Myslím, že by Tě tam brali hned! Jako šéfkuchařku! :-) Mňam.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám tvůj blog moc ráda, na hloupé komentáře se můžeš vykašlat. A to jídlo vypadá výborně :-)

    OdpovědětVymazat
  16. asian pizza...to je neobvykly nazev:)) ale vypada to skvele!

    OdpovědětVymazat
  17. asijská? wow! Skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to lákavě. Třeba vyzkoušíme, ovšem bez krůty a hub, to nám nejede.

    My pojali italskou specialitku trošku jinak, vytvořili jsme vlastní recept na pizzu se špenátem a smetanou. Luxusní záležitost :)

    OdpovědětVymazat
  19. vypadá to skvěle.. a ta houba se mi náhodou líbí, protože mam houby fakt ráda :)

    OdpovědětVymazat
  20. mniam! ^
    few minutes ago I eaten pizza too! with my friends! :) but isn't taste ;(
    Ur look so awesome - I think is gorgeous! ^^ ;*

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní9/2/11 23:41

    Můžu se zeptat, co je to za kuchařku, případně za stránky, ze kterých čerpáš? Všimla jsem si tam energetické hodnoty, což jsem překvapená, to se totiž u pizzy moc nevidí. Díky.

    OdpovědětVymazat
  22. Uznávám zajímavý nápad a prosvoedení, ale mě na asijskou pizzu bohužel neutáhneš :-(

    OdpovědětVymazat
  23. Musím říct, že podle mě to teda lákavě vypadá!!!
    a neposlouchej lidi co ti kritizují stránky - podle mě jsou to idioti co mají nízký sebevědomí ne? :o)

    OdpovědětVymazat
  24. koukám a slintám:) tváří se vážně velmi lákavě:-)

    OdpovědětVymazat
  25. yummy yummy! thanks for your comment on my blog and following! You're very talented in cookinf, it looks so good! xx Nini

    OdpovědětVymazat
  26. WOW it looks really yummy!!!! Good Idea for the next homemade pizza ;)))

    OdpovědětVymazat
  27. I DON'T know what the hell it is - I'm guessing a mushroom? -, but that GIANT thing (n°3) looks like a rabbit! ^^

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©