neděle

Guacamole with nachos

Tentokrát mám tady pro Vás recept na guacamole :)...
BUDEME POTŘEBOVAT:
2x avokádo avocado
2 lžíce zakys.smetany 2spoon sour cream
1/3 papriky pepper
malé rajčátko small tomato
dvě kapky š´távy z citronu two drops of lemon juice
menší cibulku small onion
sůl, pepř salt, pepper

 Tento dip je velice jenoduchý! Nejprve avokádo rozmixujete ručním mixérem, přidáte zakysanou smetanu a na drobno nakrájené rajče (bez dužniny), papriku a cibulku, zakápnete citronem a dle chuti dosolíte a dopepříte :). Přeju Vám dobrou chuť!

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Vypadá to dobřee :) a avokádo mám děsně ráda, někdy to určitě zkusím :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Avokádo jsem ještě nikdy nejedla... ale vydapá to opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam!!! Tak ted si mi nejvíc padla do noty!!! Guacamole úplně miluju, vypadá to výborně!!! Budu si to muset co nejdřív připravit! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Avokádo jsem taky ještě nikdy nejedla.... vypadá to dost pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  5. avokádo mi moc nejede, ale tahle "pasta" mě hrozně moc láká ... budu jí asi muset také vyzkoušet :))) vypadá to skvěle!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. This looks so yummy! :)

    www.fashionjazz.co.za

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle! Avokádo sice moc nemusím, ale takhle mě to láká! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vogo, tak tohle mě spíš odrazuje... Jakou to má chuť?

    OdpovědětVymazat
  9. Vždycky se mě pletlo avokádo a mango :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky to mám obojí moc ráda,ikdyž si občas nejsem jistá co z těch dvou zrovna konzumuju :D
    A tenhle dip určitě někdy vyzkouším,protože jsem velká milovnice nachos ;]
    Děkuju ti za pochvalu záhlaví,blog sem založila dneska,protože z toho starého mě vyhnali špatní čtenáři :D :/ Takže opět začínám...
    U tebe na blogspotu mám já obvzlášť ráda věci se štítkem vaření/pečení ;D

    OdpovědětVymazat
  11. Guacamole je super! mám ráda mexickou kuchyni:)

    OdpovědětVymazat
  12. I absolutely LOVE avocados. I'm also assuming that "mnam" means "yum" or NOM! I like to use the word nom when I am describing yummy foods.

    Cute blog, you're adorable!

    Myriam from Myriad of Mischief
    ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. vyzera to super, urcite dakedy skusim :)

    chocolate muse

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ráda dělám avokádovou pomazánku podle tebe :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©