úterý

My Valentine Brownies

Miluju sladké. A jelikož se blíží Valentýn a k zamilovanosti sladké patří, rozhodla jsem se udělat brownies nejenom pro svého přítele, ale také pro rodiče. Natolik všem zachutnal, že hodinu po vychladnutí a nakrájení, nezbyl ani kousíček :D. Tedy jeden zbyl. A to ten pro mého Ondru :D.
TRANSLATION IS IN THE RIGHT COLUMN
Budete potřebovat:
1lžičku kypřícího prášku
3lžíce kakaa
150g hladké mouky omlouvám se, zapomněla jsem ji sem napsat :D
200g čokolády, kterou nalámeme
125g másla
218g cukru (nejlépe třtinový)
4vejce
kešu oříšky dle chuti
čokoládu nalámanou na kostičky s máslem necháme rozpustit ve vodní lázni.
Vejce mezitím rozšleháme, poté přidáme cukr a šleháme do husté lesklé směsi. Vše vmícháme do čkolády, poté přidáme mouku s kypř.práškem a kakakem. A nakonec vmícháme kešu oříšky.
Pečeme 30minut na 170stupňů.



Přeju Vám dobrou chuť!! :P Je to opravdu vynikající :). Můžete místo kešu přimíchat ke směsi na kostičky nalámanou bílou čokoládu a pro děti přidat lentilky nebo můžete vyzkoušet variantu s jinými oříšky.
SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. Ty vopice! Ale vypadají úžasně! Pošleš mi jeden kousek poštou? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní12/2/11 15:59

    No, na té stránce http://video.kaboose.com/food.html, kterou jsi zde uveřejňovala, to vypadá teda líp. Ale je jasný, v českých podmínkách je obtížný to udělat jak na tom videu. Ale třeba to bude dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejde o žádné české podmínky. Já jsem se sebou spokojená, protože to dopadlo, tak jak mělo. A všem to moc chutnalo

    OdpovědětVymazat
  4. jsi šikovná, vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný!!! Jéé a mňam :P ♥ Z tebe bude kuchařka! Ta nejlepší samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12/2/11 16:19

    Pokud se ti tvůj výtvor líbí a jsi spokojená i s tím, jak chutnal, pak je to správně. Já jen že ses pravděpodobně inspirovala na oněch stránkách, kde jejich výtvor vypadal daleko lépe na pohled. Tudíž by se dalo předpokládat, že se tvůj výtvor tomu zahraničnímu měl aspoň trochu přiblížit. Pokud se ale mýlím a ty ses od nich inspirovala maximálně tak názvem, pak se ti omlouvám a chválím, jak originálně tvá práce vypadá.

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem hledala jiné recepty a jediné, co jsem udělala stejně je to, že jsem vykrajovala srdíčko.
    nakonec jsem po dlouhém hledání našla ten ideální a dopadlo to tak jak mělo.

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle musím vyzokoušet, opisuji recept!

    OdpovědětVymazat
  9. I don't understand a word here but I love your blog!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. SO cute, i love the last picture!

    xxx

    OdpovědětVymazat
  11. Mňám, tak tohle si udělám... :) Vypadá to více než dobře.

    OdpovědětVymazat
  12. oh yes I know, I was saying I don't know how anyone couldn't like her lovely music! :)

    xo

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní12/2/11 17:14

    tam neni mouka?

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní12/2/11 17:15

    teda nevim kolik gramů:)

    OdpovědětVymazat
  15. ale ano je. omlouvám se! A děkuju za upozornění. Už je vše opraveno :)

    OdpovědětVymazat
  16. aké krásne:) frajírek sa potesi :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymové závidí, protože Ti ty šaty fakt sluší! Netrap se zbytečně komentářema od lidí, co mají strach napsat své jméno, nebo aspoň přezdívku!

    OdpovědětVymazat
  18. teda já koukam! nechápu, že zrovna ty jsi takovej magnet na zlý anonymy...původní výtvor z jiných stránek jsem sice neviděla, ale ten tvůj se mi líbí a rozhodně i kdyby se mi nelíbil, tak nechápu, proč bych měla mít potřebu to zle komentovat (a ještě jako anonym). nikdy se nemůže všem líbit všechno a je podle mě normální, když to není životně důležité, nebo pokud autor(ka) ze sebe nedělá primadonu (což ty neděláš), si to nechat pro sebe. ale to je tím, že se teď všude rozmohly "fashion blogy" (a v úvozovkách je to schválně) a všichni si zvykli na hyper über fashion fotky atd..normální blogy (které mně osobně jsou mnohem sympatičtější) se pak asi ve své normálnosti můžou zdát nedokonalý, nebo nevim...každopádně se snaž si z toho nic nedělat, protože tu máš dost čtenářů, kterejm se tvůj blog líbí.

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní12/2/11 18:23

    Domnívám se, že komentáře pozitivní jak negativní jsou potřeba (pokud tedy nejsou vulgární). A nezáleží na to, zda komentář přidává anonym, člověk pod přezdívkou nebo někdo s blogem/stránkami. Podstatné je to, že se autorka dozví různé názory a o to tady jde, ne? Protože samé kladné komentáře jsou sice fajn a potěší, ale tak to přece v reálným životě taky nechodí, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat
  20. jé, to určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  21. Anonym: ano, ale:
    1. nevidím důvod, proč někomu psát, že se mu nepodařilo tak vykrojit srdíčko (nebo nevím, co je s tím brownies v nepořádku), jako někomu jinýmu. ok, u šatů to chápu, ty se nemusí každýmu líbit a jelikož má ceady v plánu jít v nich na ples, tak mi příjde příhodný jí napsat, zda se mi šaty líbí, nebo nelíbí. ale u zákusku, který je udělán z lásky pro přítele???
    2. ad anonym - když někdo není schopnej se pod svůj názor podepsat (a nezáleží, jestli máš blog nebo ne, stačí připsat jméno/nick na konec komentáře), tak to pro mě znamená, že by ho dotyčné do očí neřekl, protože si za ním vlastně tak moc nestojí a píše to jenom, aby prudil.

    OdpovědětVymazat
  22. Ooo Já nesnáším Valentýna a moc nemusím sladké jídla a buchty, ale tohle bych ráda okusila, vypadá to výborně :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní12/2/11 18:58

    To marilyn:

    Jak jsem již psala, komentáře jsou přece k tomu, aby se mohl vyjádřit k něčemu názor. Kdyby si autorka nepřála, aby k článku někdo něco komentoval, tak by je přece nepovolila. Ale pokud tu zde možnost komentářů máme, tak proč ji nevyužít a napsat, co si k danému tématu myslíme. Ať už je to něco ve smyslu pochvaly, nebo kritiky. Nevidím důvod pod tento článek nenapsat pochvalu typu "mňam, to může chutnat moc dobře", nebo naopak "nelíbí se mi to, nevypadá to dobře a dost možná to ani nebude dobře chutnat".

    Co se týká podpisu, je to přece každého věc, zda-li chce zůstat v anonymitě, či nikoliv. Třeba anonym autorku zná, chce jí tímhle způsobem sdělit svůj názor, ale ví, že kdyby jí to řekl do očí, tak by se s ním mohla přestat bavit, protože by třeba kritiku (nebo pochvalu) takovýmto způsobem nesnesla a on by zbytečně mohl přijít o kamarádku, známou, přítelkyni atd. Z toho důvodu je možnost využít anonymní profil fajn věc. Ale určitě je něco pravdy i na tom, že spousta lidí by autorce do očí neřekla to, co zde o ní napíšou (týká se většinou urážejících a vůlgárních komentářů).

    OdpovědětVymazat
  24. vypadá to krásně ;) mimochodem ..první pravidelný čtenář, děkuji :o)

    OdpovědětVymazat
  25. looks delicious .. the only unfortunate thing is, that i don't understand any czech so acutally it's hard for me to use that recipe! :((
    anyways... have a nice rest of the weekend and an even nicer valentine's day:)
    xxx

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. nedělej mi chutě! :D povedl se. :))

    OdpovědětVymazat
  27. ten v tvare srdiečka.to je príliš..asi som odpadla alebo čo :D jednoducho krásne :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já bych jedl tento dort. Pojď ke mně

    OdpovědětVymazat
  29. Ani se nedivim že to hned zmizelo :-) Vypadá to dost dobře.

    OdpovědětVymazat
  30. Jé to se ti moc povedlo! Jsi šikulka. Vypadá to moc lahodně. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Chtěla bych být na Ondry místě...kdyby mi takhle někdo pekl, ještě s láskou, byla bych na vrcholu blaha. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Awesome, that looks soo yummy!
    Thanks for sharing dear!
    x

    OdpovědětVymazat
  33. These look great!. I might make some myself. X

    OdpovědětVymazat
  34. mnam!tvé příspěvky o jídle jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  35. Krásný Brownie.. Mňamky! ;D

    OdpovědětVymazat
  36. Jak by som si dala...mňam

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©