čtvrtek

Apple strudel

CO K TOMUTO PRIMITIVNÍMU RECEPTU BUDETE POTŘEBOVAT?
Vše co do každého štrůdlu patří... 
kupované listové těsto pro línější jako jsem já
jablíčka
ořechy, mandličky a rozinky pro mlsné jazýčky (já osobně rozinky ráda nemám, takže se bez nich obejdu :D)
třtinový cukr, abyste měli pocit, že hřešíte zdravěji
žloutek na potření

Nepsala jsem v posledním článku, že se nechci dříve jak za měsíc ozvat? 
Zase tak radikálně jsem to určitě nenapsala. :D A pokud ano, tak to bylo jenom zdání!
Zjistila jsem , i když jsem si to za žádnou cenu nechtěla připustit, že jsem na těchto stránkách závislá... Jsem závislá na focení všeho co uvařím, co upeču nebo jen závislá na vyfotografování všedních věcí. Ale nemyslete si, že i tak tu budu denně. :D A nebo budu? Asi se mě jen tak nezbavíte, když se tak poslouchám :D.
Tak mi nevyčítejte, že jsem přidala článek :D, prosím. :).

Možná jste si všimli, že jsem trochu pozměnila vzhled stránek :). Tak doufám, že je to jen lehká změna, která Vás nebude nijak zvlášť iritovat.
 

Vaše Ceady
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Já miluju štrůdl, dneska jsem dojedla poslední kousek, co doma byl :D my ho akorát děláme bez ořechů, mandlí a rozinek :D jinak je postup myslím stejný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo by ti to jen mohl vyčítat? :-)) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. vypada mooc dobre!!sikulka jsi

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, mňám. :P Šikulooo..:))

    OdpovědětVymazat
  5. mňam,vyzerá výborne .. určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá nádherně. kdybych náhodou vyhrála giveaway :D Tak mi ho můžeš přibalit k tomu :D

    OdpovědětVymazat
  7. nam nammmmmm, štrůdl jsem dlouho neměla*

    OdpovědětVymazat
  8. Má draha Ceady... :D ja si myslim že ty ses totiž až moc obetava... Když si mela svuj starej blog tak si se lidi na vsechno neptala a delela si si ho po svim... Delej si ten blog zase podle sebe ... třeba proto si v posledni dobe stežujes ... myslim že vetsina blohu se ted hlavne snaži o follvers ... Na tvuj blog chodim moc rada ale v posledni dobe nic moc ... kazdopadne zase ti to vic sluší ..:D

    OdpovědětVymazat
  9. vyzera to lakovo! sikulka :*

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju strudl<3
    Ale nebavi me ho delat;-D jinak bych ho jedla obden;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé! To musím vyzkoušet! Zrovna dneska k nám přijela babička se štrůdlem... teď od ní máme každý den nějakou buchtu :D A k tomu nám ještě uvaří oběd o třech chodech a večeři a pak nasedne na kolo a frrrrrr! už je pryč :D :) (no jo, když je brácha nemocný, tak u nás teď úřaduje každý den a vždy si objednám na den dopředu s bráškou nějakou tu buchtu a oběd a jak přijdu ze školy, už to mám nachystané na stole :D) ZLATÁ BABIČKA!

    OdpovědětVymazat
  12. Asi mas i pravdu s tim ročnim obdobim... Je ted unavene počasi ja dnes spala přes den a už sem zase unavena... :D Urcite se to zpravi a podle me si to jen mysliš že se ti na blogu nedaři.. Protože ti sem napise někdo neco hnusnyho... musis to vypouštět nebo rovnou mazat... a ani to necist. Každopadne me članky celkove o nicem bavi mam rada fotky co delas a celkove me to tady bavi...( vlastne jediny co mi vadi je že to tady je i v angličtine ale to je tvoje vec asi sem chodi i cizinci..) máš Cosmopolitni blog :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem dnes měla štrudlík.:-) Miluju ho. Je to asi moje nejoblíbenější buchta. Ten tvůj vypadá lákavě.

    OdpovědětVymazat
  14. Nejlepší je stejně tažený, ale komu se s tím chce patlat, že? ;)

    OdpovědětVymazat
  15. listový těsto taky kupuju, i když máti má recept na jedno úplně božský, ale na to jsem moc líná...
    co ovšem ve štrůslu nesnesu jsou ořechy, rozinky ano, ale s ořechama ho nesním
    dree

    OdpovědětVymazat
  16. ako by som si ju v takomto upršanom počasí dala :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hmm ako by som si hneď dala kúsok...iba mi chuť narobíš

    OdpovědětVymazat
  18. Ahh, snedla bych ho cely, na posezeni :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Je to moc hezká změna!!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Třtinový cukr - abyste měli pocit, že řešíte zdravěji. :DD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©