středa

Summer Food which I love (Strawberries, Greek Yogurt and Blackberry Marmalade )

Co patří výhradně k létu? Nebo co ve mně evokuje náladu léta krom příznivého počasí?
Samozřejmě jídlo, které si dopřávám jedině v letním, popřípadě jarním období.
K tomu neodmyslitelně patří řecký jogurt, jahody a když už není další ovoce (protože je stále jen jaro), tak mi postačí ostružinová marmeláda. :P

SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. this is delicious! ^^
    sweet Ur lay in Ur blog :* :)

    OdpovědětVymazat
  2. já dostala hroznou chuť na jahody s řeckym jogurtem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Yum that looks good, and thanks for following me :) I follow you too..

    //Ditte - Denmark

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa zmôžem len na MŇAM :D

    OdpovědětVymazat
  5. Yuuumi!
    NEw follower on Bloglovin.If you want,follow me too.
    Kiss.

    OdpovědětVymazat
  6. jahody jsou úžasné!:) patří mezi moje nejoblíbenější ovoce.

    OdpovědětVymazat
  7. mňam!už nech je tu to leto :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten dizajn je skvelý :) a grécky jogurt + jahody ... jedno z mojich obľúbených jedál ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Thank you darling for the comment, and I too love them as well.


    Boutzie'

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you so much darling for the comment, and I like them as well.

    Boutzie'

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©