neděle

Czech sourdough buns

Na české kynuté buchty budete potřebovat:
500g polohrubé mouky
4vrchovaté lžíce cukr krupice
50g másla
1žloutek
1lžíce citrónové šťávy
1/2 lžičky soli
300ml mléka
1/2 balíčku vanilkového cukru
sáček sušeného droždí

Vše smícháme (mouku,droždí,cukr,sůl, žloutek), přilijeme rozehřáté mléko s máslem... .... Necháme kynout. Jakmile těsto nakyne,  uděláme si kolečka, která plníme povidly....balíme do kuliček a skládáme do pekáčku spojem dolů. Každou buchtu potřeme dostatečně máslem, aby se nám neslepily :). Pečte na 170stupňů asi 30minut.

Tentokrát se mi nepovedlo, aby byly nadýchané jako vždy. Ale bylo to nejspíš tím, že jsem nestíhala, takže jsem vykynuté těsto dala na noc do lednice. Ale i tak byly buchty měkké a dobré...i když ne tak veliké, jako jsem zvyklá.
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. mňaam neprokovokuj dnes sa len obžieram,nemám žiadny program,sneží tu :-/ ,nudím sa na facebooku a priberám :D

    OdpovědětVymazat
  2. miluju kynuté buchty. Občas je dělám pro kamarády s tvarohem :).

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, ty jsi statečná, že ses pustila do kynutých buchet=D dala bych si tvarohové, mmmm..=)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní19/3/11 18:47

    Kynutý buchty miluju ale je pravda, že patří k těm těžším moučníkům. Ty tcije ale vypadají supr ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji české kynuté buchty! Ale já je neumím, dělá mi je babička. :)
    Fotka s pejsekem je superská. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tip na příští pečení ;) Nějaký moučník je u nás skoro pořád, tak aspoň poprvé zkusím kynuté buchty.

    OdpovědětVymazat
  7. No to jsi fakt holka šikovná! Tebe bych chtěla domů! Nechceš ke mě? :D

    OdpovědětVymazat
  8. buchtičky u nás dělá táta :D a jsou dobroučké

    OdpovědětVymazat
  9. Na kynuté těsto nemám ani odvahu ani nervy...škoda, jelikož nad domácí buchty prostě není! A Tvůj pejsek vypadá tak mírně sjetě, ale je k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  10. nechceš mi jednu poslať poštou vizerajú skvelo....mňam

    OdpovědětVymazat
  11. i kdyz nejsou moc zdrave ceske buchty miluji, nejlepsi jsou ty domaci :)

    OdpovědětVymazat
  12. ¨Mňamka, a ochutnat mi nedáš? :( :P ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Looks delicious! And your dog is a beauty.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké fotky.
    Já mám ráda buchty s mákem a taky s tvarohem. Ty tvoje ale vypadají moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, pravý babiččiny buchty!! Ty jsem vždycky milovala, jak tvarohové, tak makové a povidlové! Úplně se mi sbíhají sliny! :-))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©