středa

Do you like milk? Yes? I also, I love milk!

Miluji mléko :).... 
Poslední tři roky si nedokážu představit, že bych pila mléko trvanlivé, které nemá šanci se ani polovičně vyrovnat tomu lahodnému čerstvému. A pokud bych měla říct, které mi přijde z těchto nejlepší, tak to asi bude to pytlíkové (uprostřed) , které už kupovávala moje babička :):P.
Je to zajímavé, ale jsem jediná, kdo  u nás doma  miluje mléko a nedělá mu problém si nalít místo sklenice piva, sklenici mléka :D. Vždy se na mě za to u mého přítele koukají jako na blázna :D.
A možná taky jsem, protože v mnohých knížkách o zdravém životním style by můj případ označili za chorobný a psychoanalytici by uvažovali nad tím, zda-li moje nutkavá obsese po mléce není způsobena tím, že jsem v dětství vyrostla na Sunaru nebo by spíše uvažovali nad tím, zda-li jsem v dětství neviděla mužské sperma, a proto mám nyní neuvěřitelnou chuť na mléko. :D  Možné je všechno! Ale já věřím, že moje chuť na čerstvé mléko je způsobena tím, že mi bylo odepíráno v dětství


A jakému mléku dáváte přednost vy? Pokud Vám tedy mléko chutná.
Zrovna o víkendu jsme si přivezli mléko přímo z farmy :). Ještě, že se z něj dá dělat tvaroh, protože si nedokážu představit, jak jinak bych  zvládla vypít 6litrů mléka.
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Taky miluju mlíko! Nejlepší to z automatu čerstvé nebo od známých z nedaleké vesnice přímo z kravičky, mmm!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju mléko :) A taky jsem jediná z rodiny a všichni mi říkají, že jsem prase :D

    OdpovědětVymazat
  3. Když mlíko, tak čerství! Krabicoví moc nemusím... čerstvé mléko kupujeme v takových těch automatech s krávou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní15/3/11 23:09

    Mléko nesnáším. Od té doby, co mě mamka přestala kojit, jsem ho odmítala pít. Nejspiš proto, že mám částečnou intoleranci na laktózu. Sýry a jogurty snesu, ale jen v malém množství.
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  5. mléko mám ráda , kefírové i normální. Musí být studené ,neplé mlíko je hnusné mlíko :D a nemám ráda ty "mléka(100% éčka) s příchutí stoprocentího banánu" :D mám ráda i bílý jogurty a tak :)))

    OdpovědětVymazat
  6. mee gustaa muchoo tu blog, te sigo si queres pasa por el mío:
    http://nillantoniglorianiprincipeazul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. já dávám přednost mlíčku z farmy.) a pak piju někdy ještě sójový.)

    OdpovědětVymazat
  8. Super lovely blog you have here!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mlieko veľmi nepijem ale každopádne mi chutí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám mléko ráda, ale výraz miluji bych asi nepoužila. Mám ho ráda s müsli nebo třeba k bábovce, ale jen tak ho nepiju, ale kdyby mi ho někdo nalil, tak asi neodmítnu :D A protože ho doma používáme hlavně do kávy a to jen já a mamka, tak kupujeme to trvanlivé...ale babička má také vždy to pytlíkové ;)

    OdpovědětVymazat
  11. ja samotné mlieko nevypijem,nejak mi z toho nie je dobre .. :D ale s cereáliami či v káve mi nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  12. mléko z obchodu vůbec nepiju, smrdí mi, to krabicový je totál hnus, smrdí to jak naše laboratoř na škole :D parkrát jsem s eho napila, ale téměř vždy letělo ven :) mléko nejlepší je kupovat přímo ze dvora, od malovýrobců ;) a jinak, dvě takové perličky - mléko čerstvé se mnohem více převařené, než mléko krabicové trvanlivé ;) protože mléko trvanlivé je baleno do speciální ochranné atmosféry ;) to jen tak na okraj :) ale ano, mléko jako takové mám ráda, jen nesnesu chuť toho průmyslového :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní16/3/11 09:35

    jo a ještě, mléko z automatů je zpracováno uplně stejně jako mléko v krabicích, stejně ho doma musíte před použitím převařit, není pasterované :) katherine

    OdpovědětVymazat
  14. yumyy
    mlíko jen tak do skleničky a k tomu přikusovat ňáký kukís je super
    a mlíko v "sáčku" je skvělý, ráda si sním hraju protože se dobře mačká a přelívá:Dcha

    OdpovědětVymazat
  15. nizkotucneeee!:)) a mam rada boruvkove acidko

    OdpovědětVymazat
  16. Já mléko nepiji :-) Není to zdravé pro tělo

    OdpovědětVymazat
  17. Mléko taky miluju. :-) Nejradši mám čerstvé z automatu, jestli víš, co myslím. :-D

    OdpovědětVymazat
  18. je zajimavy, ze lidi pijou mleko i kdyz nejsou kojenci. vem si to, zadny jiny zvirata to nedelaj.

    OdpovědětVymazat
  19. joo taky miluju mlíko :) a chystám se už konečně někdy na mléčnou dietu :D je totiž dost efektivní :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Jezis ja milujem mlieko ...neprejde hádam den keby som si nedala spon jednu sálku :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©