neděle

Homemade Müsli

Na domácí müsli budeme potřebovat:
250g müsli
1/4balení brusinek
1/2balení lískových oříšků, které rozdrtíme v hmoždíři
drcené mandle - 1/2balení
2 lžíce másla, 2zarovnané lžíce medu

 Müsli  opražíme lehce na pánvi, přidáme máslo, brusinky a ořechy. Nakonec do pánve přidáme med nebo javorový sirup.... A můžeme podávat!
Je to opravdu velice dobré a přitom tak jednoduché, takže hurá do kuchtění! :P






SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. to vypadá dobře :) miluju musli!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěl bych se zeptat na názor vás všech...
    Myslíte si, že je v pořádku, když autorka maže komentáře jenom z toho důvodu, že je v nich zmíňěno její pravé jméno? A to přesto, že sama své jméno již několikrát uvedla? Nevím, možná se za své pravé jméno stydí, ale vymazat komentář jenom proto, že je v nich JEJÍ JMÉNO? (Ceady: kdybys přečetl celý můj komentář, tak bys věděl, že jsem psala, že mažu komentáře, ve kterých je moje jméno.
    Takže proto tady svůj komentář nenajdeš. => A další důvod vymazání některých komentářů od anonymů je ten, že udávají mé pravé jméno.)
    Rozhodě jsem nepsal svůj komentář jako anonym, pouze jsem ji oslovil jejím pravým jménem.

    Prosím vás vyjádřete se, i kdyby váš názor byl jakýkoliv. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you for your lovely comment on my blog! It made my day!
    You're amazing!
    Following you!
    Hope you follow me too!
    http://cutenerdglasses.blogspot.com/
    xox

    OdpovědětVymazat
  4. Amazing! Thanks for sharing!
    Follow me? I'd be very happy if you do it!
    Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, to vypadá dokonale :) Zkusím to vyrobit :) Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky ahojky, neni "Petr" náhodou Petr Novák?? jestli jak to je kotééél:D když autorka nechce abys zveřejňoval její jméno, což je normální, tak neser a jednoduše ho tu nepiš ne?? xD

    OdpovědětVymazat
  7. Petr je přezdívka, stejně tak účet na googlu byl založen jen z důvodu možnosti komentování příspěvků. Mimochodem je to pěkně trapný. Ale aspoň to autorku "uspokojí", protože tu bude mít komentáře jen od jejích obdivovatelek, které jí budou psát, jak je dokonalá a úžasná =)

    Takže vlastně ani žádnou objektivní odezvu na můj komentář (jak negativní tak pozitivní názory) neočekávám, protože většina uživatelů (s google účtem) je silně zaujatá ve prospěch autorky a ti ostatní mají prostě smůlu, protože se nemůžou vyjádřit a nechce se jim kvůli komentáři zakládat google účet, což je pochopitelné.

    OdpovědětVymazat
  8. Petr: Hlavně,že se ptáš na názor a když ho někdo napíše tak ho "setřeš",že se stejně nedalo čekat nic jiného než podporování Ceady.
    Jasně,že bloger musí počítat i s negativní odezvou,ale tohle už začíná být trochu otravné,všechny ty vulgární anonymy,věčné komentáře typu "všichni jste jen stádečko ovcí bez názoru a zastáváte se Ceady!" a to pak čekáš,že to někdo bude brát vážně? :)
    Když Ceady popřípadě odpovídat nechce,ať neodpovídá,je to její blog a ona si to tu může udělat takové nebo makové. S tím se buď smiř,nebo jdi řešit důležitější a podstatnější věci než komentování článků na blogu ;)
    Pokud si myslíš,že se "jen zastávám" tak ať ;)
    Pa

    OdpovědětVymazat
  9. Jasně, já to beru. Jeden nesouhlasný názor na můj komentář od E.K.007. Budiž. Kdyby ale autorka blogu povolila komentáře i od uživatů bez google účtu, jistě by názory byly víc rozmanitější. Ale jsem přesvědčen, že autorce vyhovují názory pouze kladné, ostatní prostě nehodlá brát v potaz. Je to její věc, ale může takhle brzy narazit.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, vypadá to dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mňam!škoda,že nemáme doma javorový sirup:/

    OdpovědětVymazat
  12. Musli mám moc ráda... Opisuji a určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  13. Milá autorko, jak tě tedy mám oslovavat, když ne křestním jménem? Opravdu nehodlám používat tvou stupidní přezdívku. Můžu se zeptat, jak tě oslovují ostatní, v tvém reálném životě?

    Mimochodem, je opravdu nedospělé mazat komentáře pouze proto, že tě v nich někdo oslovuje tvým pravým jménem. Jistě neočekáváš, že by tě kdokoli v životě oslovoval jinak, než tvým křestním jménem. Leda by sis nechala své jméno na úřadě změnit. Potom ano. Ale nepředpokládám, že bys chtěla zaplatit tolik peněz za změnu jména.

    Dále...hodlám se vyjádřit ke každému příspěvku, pokud mě něčím zaujme, jak negativně, nebo pozitivně. Pokud s tím máš jakýkoli problém, zruš komentáře úplně. Rád bych tě přiměl k tomu, aby sis uvědomila, jak nebezpečné je se internetu prezentovat takovýmto způsobem. Je hloupé najedou "zatajovat" své jméno, jakmile jsi ho jednou uveřejnila. Jak tu již někdo psal, většina bloggerek sice píše taktéž hodně detailně o svém životě, akorát s tím rozdílem, že neuvádějí, kde bydlí a jak se jmenují. To už si ty bohužel zveřejnila a kdyby toho chtěl někdo zneužít, nebude pro něj problém si potřebné informace vyhledat. Co se týče tvých odhalených fotek v souvislosti s tvým zveřejněným jménem...škoda mluvit. Ale přesto bych ti chtěl říct, že je to mladická nerozvážnost, které možná jednou budeš velmi litovat. Představ si situaci, kdy tvé fotky ve spodním prádle objeví na internetu tvůj budoucí zaměstnavatel. A nebo třeba už nebudou dávno na internetu, přesto se můžou k němu dostat. Stačí pro to, že se kdysi dávno objevily na netu. Někdo je může mít třeba x let uložené a časem je podobným způsobem zneužít. Napadlo tě tohle vůbec???

    Promiň, ale občas se mi zdá tvé jednání hodně nelogické. Přesto si stále myslím, že jsi fajn holka.

    BTW doufám, že tentokrát můj příspěvěk nesmažeš, když v něm není uvedeno tvé křestní jméno. A možná se dočká i odpovědi. Jinak, moc rád bych ti takovéto věci psal jinou cestou než pomocí komentářů. Proto se tě ptám, bylo by možné ti někdy napsat na tvůj soukromý email? Předpokládám, že máš i jiný email, než s tvou trapnou přezdívkou, na který rozhodně psát nehodlám. Děkuji.

    Zdravím, Petr

    OdpovědětVymazat
  14. Když je moje přezdívka trapná, můj email trapný a také já, tak proč by sis se mnou chtěl psát?
    Opravdu tomu nerozumím!

    Já sama nelogická jsem. Většina lidí jedná nelogicky, takže nejsem žádná rarita. Jestli jednám hloupě a nerozvážně? ANO, jednám! Často mluvím dříve než-li myslím. A řekla bych, že to samé se mi stává i tady na mých stránkách. A nemysli si, že nelituju toho, že jsem o sobě psávala více dopodrobna! Ale už delší dobu nepíšu! Kdysi jsem měla blog jako deníček, což bylo opravdu hloupé a bohužel to nevrátím.

    Celé své jméno jsem tady nikdy neuveřejnila (tedy alespoň si nepamatuji, že bych tady uváděla své příjmení) a také jsem nikdy neudala adresu místa, kde bydlím. Copak ty víš, kde přesně bydlím? Ale pravděpodobně ano. Ono není těžké si to zjistit!

    Ceady

    OdpovědětVymazat
  15. Drahá autorko,

    důvod, proč jsem projevil zájem napsat ti email byl ten, že občasnou případnou kritiku by sis určitě raději přečtla osobně a ne takhle veřejně přes komentáře. Pak taky bych byl rád, kdyby si si můj názor přečetla, i kdyby si s ním vůbec nesouhlasila. Toť vše. A komentáře od ostatních na můj komentář na takovýto typ vyjádření názoru nejsou potřeba, tedy rozhodně ne v případě, kdy budou moct komentovat pouze uživatelé s google účtem.

    Jinak není vůbec těžké si zjistit tvé celé jméno na základě informací, které jsi dříve uvedla. Stejně tak by určitě nebylo těžké zjistit si i tvou adresu. Ne, opravdu nevím, kde bydlíš a nemám důvod si to zjišťovat. Nejsem žádný úchylák, který by ti chtěl něco provést. Ale i takoví se bohužel na internetu vyskytují.

    Pokud mi nechceš sdělit svůj soukromý email, nemusíš. Byl to jen návrh.

    A tvá přezdívka se mi opravdu nelíbí, tedy spíš se mi víc nelíbí, jak ji tak neskutečně prosazuješ a chceš, aby ti říkali pouze jí. Tebe fakt v normálním životě oslovují přezdívkou? Nikdo tě nenazývá tvým pravým jménem? Není to trošku...trapné?

    OdpovědětVymazat
  16. Víš v realitě jsem taky jiná. Tady se na jediné fotce neusměju, zatímco v realitě jsem neustále vysmátá.
    Zase nelogické, čím si chci obhájit tuhle přezdívku a ne své pravé jméno.

    Nemusíš mi psát autorko. :) Nenutím Tě ani mě nějak oslovovat.
    A taky si určitě nemyslím, že bys byl úchyl!
    Jen mi příjde zase na druhou stranu od Tebe hloupé, chtít mi psát email, ale ne na mou emailovou adresu, protože je hloupá. No tak je! Neříkám, že není. Ale je to trochu divné nechtít člověku napsat email, protože se Ti nelíbí jeho emailová adresa :D.

    OdpovědětVymazat
  17. Fajn, beru. Věřím, že na internetu jsi jiná, než ve skutečnosti. Stále jsem se ale nedozvěděl, jestli tě v reálném životě lidé fakt oslovují přezdívkou? Jak ti třeba říká tvůj přítel? Nebo mamka?

    Uznávám, že můj důvod, proč ti nechci napsat na tvou mailovou adresu je pošetilý. Je to vlastně stejné, jako když chodím na tvé stránky. Taky máš v názvu svou přezdívku a já, pokus se chci na stránky dostat, stejně ji musím napsat. Stejné je to i s mailem. Takže možná se někdy přemůžu a napíšu ti na tvůj email s přezdívkou, pokud ti to nebude vadit. Očekávej ale spíš kritiku. Ale to jen tak.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©