neděle

Arabic bread


Recept naleznete i s postupem na fotkách :)... Ale toho si snad každý, tedy kromě úplného blbečka, všimne :).
Plněno cottage sýrem s pažitkou a rajčaty :)


Tohle jídlo je jedno z mých nejoblíbenějších :). Doufám, že Vám tento recept příjde vhod!
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. mňam!určite v najbližšej dobe vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem dievča zas som hladna vyzerá to chutne :D

    OdpovědětVymazat
  3. hodne dobre to vypada :) tak to musim vyzkouset ten arabsky chleb, ja ho vzdycky kupovala, protoze jsem se bala ze na tohle moje vareni nestaci :D

    OdpovědětVymazat
  4. mmm tak toto si odpisujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nooo ale už ted slintám :S:D

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to totálně nádherně! dostala sem na to fakt děsnou chuť!! asi si to zejtra budu muset udělat :D

    OdpovědětVymazat
  7. mmm vypadá to skvěle ;) dala bych si jeden ..

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam! Vypadá to fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. mmmm, jdu do toho. jenom musím vymyslet nějakou alternativu za ten cottage. opravdu ho nemůžu ani cítit. ale vypadá to moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. Takové jednoduché mňamky vždycky uspějí ;) A podle fotek jste si krásně užili ples :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemáte tam nějakou zelenou trávu ? :D achjo všechno vypadá tak hezky jarně !

    OdpovědětVymazat
  12. jé! to vypadá úžasně! určitě to vyzkouším :) Jinak mám nový blog o módě http://vfashionblog.blogspot.com/ , když budeš mít chvilku, kdyžtak se tam mrkni. Teprve začínám, tak budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. wow that looks yummy... i should really try :D

    OdpovědětVymazat
  14. jéé to musí být výborné :)

    OdpovědětVymazat
  15. tak to bych si dala! vypada moc chutne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, už jsem dlouho (tak týden možná?) nebyla na kebabu =D Začínám mít abstinenční příznaky, když to tu vidím. Ale domácí arabský chléb... to jsem ještě neviděla a nejsem si jistá, jestli ho vúbec používají i v tom fastfoodu. Ale proč by taky, že jo... =P

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©