sobota

Shrimp Pasta (very easy recipe)

Recept je velice triviální! A jak se říká: "V jednoduchosti je síla"... což platí i o tomto receptu!
Moc Vám děkuji za všechny komentáře k posledním dvěma článkům :). Jste na mě příliš hodní!
NA PŘÍPRAVU 4porcí BUDEME POTŘEBOVAT:
půl balení kvalitnějších špaget (ty nekvalitní se mi vždy slepí)
balení předvařených loupaných krevet
tři stroužky česneku, několik kapek citrónu
sůl a bazalku

Špagety si připravíme dle receptu, aby byly AL DENTE.
Mezitím si dáme na pánev zamrazené krevety. Jakmile se začnou na pánvi rozmrazovat, zakápneme lžičkou olivového oleje (kt. byl dělán za studena), poté přidáme bazalku dle chuti, ke konci přidáme prolisovaný nebo na jemno nakrájený česnek, aby nezhořkl, osolíme dle chuti... zakápneme citronovou šťávou. A můžeme podávat
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. It looks delicious! I was just planning on giving you a how-to but I've seen you already managed to change the lay-out! Which is stunning btw!
    x

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto kombinaci dobře chápu a znám. Vypadá to velmi chutně!
    http://natalbernard.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. krevety jsem ještě nejedla.. jak to chutná? :) trochu se toho bojím..:)

    OdpovědětVymazat
  4. ňuňuňu, zbožňuju krevety a všechny mořský příšerky. A špagety taky!! Já si je snad zejtra udělám! Moc dííky za tip, mám ráda jídlový posty, taky se o ně snažím :) Super blog!

    www.beawesomekitty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mmmm ... hodně chutně to vypadá, al-dente jsou těstoviny nejlepší ♥ Jinak úplně stejné krevetky si taky kupuji :D

    OdpovědětVymazat
  6. mmm yum, yum, yum zítra jdu koupit krevetky :))))) vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ceady, ty mi ale děláš chutě! A to jsem teď dojedla. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©