čtvrtek

3 SPRING LIPSTICK TRENDS


Mnozí už dobře víte, že letošním barvám rtěnek kraluje oranžová a růžová :). A ti, kteří to doposud nevěděli, tak už vědí :D. ( Nečekaně! )
Neměla jsem v plánu hrát si na módní ikonu nebo něco podobného :D. Jen jsem na sobě zkoušela letošní trendy rtěnek a takhle to dopadlo.


A pro ty, kteří ještě nestihli zaznamenat... Moje Giveaway se chýlí ke svému závěru... Takže pokud jste se nestihli přihlásit, máte poslední šanci!


edit: trendy barev letošního jara můžeme naleznout i v kontejneru
MODRÁ, ORANŽOVÁ, RŮŽOVÁ a další doplňující barvy :D
 (Koukám, že i na vesnici vědí, co v nynější době letí :D)
SHARE THIS POST

49 komentářů:

  1. A dopadlo to výborně :)

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc ti sluší ta tmavě růžová!!super post!

    OdpovědětVymazat
  3. Z těchto tří mám nejradši tmavě růžovou...to je na puse tak nádherná barva!

    OdpovědětVymazat
  4. tobě to ale sluší ta rtěnka :) barvičky jsou to nádherné, pravda :))
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Najviac ti pristane ten posledný tmavo ružový

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi moc krásná na té poslední! Ta růžová ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta křiklavě růžová je nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat
  8. jej a mě se líbí ta oranžová

    OdpovědětVymazat
  9. su velmi pekne...hlavne na tebe!
    fesanda ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na to, že jsi zrzečka, tak ti sluší poměrně hodně věcí!To já jsem univerzálnější typ, ale nesluší mi skoro nic. Pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  11. ta oranzova ti sluší nejvic :)) libi libi!!

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se líbí druhá fotka:)..Trošku zvláštní vidět na tobě červenou rtěnku :)..

    OdpovědětVymazat
  13. fakt úžasný rtěnky!!.)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny jsou skvělé, ale nejvíc se mi na tobě líbí ta světle růžová. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ta animace je dokonalá, ty jsi dokonalá!!! <33

    OdpovědětVymazat
  16. those lipsticks are PERFECT on you! i'm in love with your hair
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpovědětVymazat
  17. dopadlo to pekne :)

    http://katherine-our-generation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. superní animace!:) A nejvíc se mi na tobě líbí ta světle růžová:D

    OdpovědětVymazat
  19. nejvíc se mi líbí ta světlejší růžová, ale kupodivu jsou hezké všechny :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. Oranžová ti hrozně sluší! :*

    OdpovědětVymazat
  21. Tak o téhle smršti barev pro dívčí rty slyším prvně.
    Někomu to slušet může jiným ne. Na sobě to zkoušet nebudu. Tvůj pokus dopadl hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  22. Souhlasím,ta tmavě růžová ti fakt sedne!!

    OdpovědětVymazat
  23. jéé , kde si sehnala tu "svítivě růžovou" ? už dlouho takovou sháním!:)

    OdpovědětVymazat
  24. sánka na zemi, všetky ti pristanú. a vyzerajú absolútne úchvatne! Milujem tie farby!

    OdpovědětVymazat
  25. wow ty rtěnky ti podle mě sednou všecky.
    Pravda jsou krapek výraznější a já sama nevím kam bych s takovýma barvičkama vylezla, ale jsou pěkné
    Ceadynko mám prosbu. Vím, že blogy a tvorbu jich ovládáš. Neudělala by si mi design u mě na stránkách? Něco ve sportovním stylu a trošku ho vyšperkovala?
    Za tvou práci zaplatím. Já sama se v designec moc nevyznám a nejde mi to. Však to taky na mém vzledu blogu jde vidět :))

    Hele a nezapomeň, že jak budeš u táty, tak dáme kafe in KM :)

    OdpovědětVymazat
  26. Asi bych to nečekala, ale nejvíc se mi na Tobě líbí ta sytě růžová!

    OdpovědětVymazat
  27. Já to myslela vážně že zaplatím, je to práce a ty nad tím strávíš čas :)
    Víš jaký vzhled se mi moooc líbí, ten u Fitnessy, znáš ji? Myslím, že ano

    OdpovědětVymazat
  28. Poslala jsem ti mailíka
    Ještě ednou děkuju!

    OdpovědětVymazat
  29. To teď letí? Aha... tak to jsem úplně MIMO :D protože já rtěnky ani nevlastním, takže jsem zase úplně mimo, ale nevadí...
    Líbí se mi ta animace, opravdu nemá chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  30. 4o ? Co s tím doma děláte? :D tolik matlátek? :D (říkám tomu tak, já jsem spíše na balzámy, lesky, ale rtěnky, to ne!)

    OdpovědětVymazat
  31. oranzova je nejlepsi! a fotkou s kontejnerem jsi mne pobavila.... ale je pravdiva! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Great blog honey check mine http://thanksgoshimawoman.blogspot.com/ go see and tell what you think xoxo

    OdpovědětVymazat
  33. vtipnáá fotka no :D

    jinak teď zakládám blog s kamarádkou, tak bych byla Ceady ráda kdybys nás podpořila do začátků.Děekujuu
    http://marianneliney.blogspot.com/

    adresa mého je jinak anddot.blogspot.com kdyby ses chtěla podívat.

    OdpovědětVymazat
  34. i love these images and your blog. Your style and vibe are great. really edgy.
    check mine out and follow me back if you like it! Appreciate the support.

    http://clothesovercarbs.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  35. Jsi úžasně nápaditá! :D Poslední fotka je suprácká a děsně se mi líbí tvoje barva vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  36. tie ružové ti sadnú najviac:) ..a ten kontajner :D :D

    OdpovědětVymazat
  37. růžová je nejlepší! a ta poslední fotka s kontejnérem je dobrá!

    OdpovědětVymazat
  38. Nádherné fotky, rtěnky ti sluší! :) a ta s tím kontejnerem je fakt vtipná :DD

    OdpovědětVymazat
  39. lovelovelove the lipstick shades.
    x


    themerrimari.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  40. Super!!
    Konečne originálny blog juhuu ;-)

    OdpovědětVymazat
  41. This post is soooo beautiful! Great colors & picturevideo! You have a great blog, with lots of beautiful photos, inspiration & delicious food...glad I found it! Following you :)

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  42. ty rtěnky ti hrozně sluší ;) .. a ten drdol taky být tebou nosím ho pořád..hrozněse mi líbí tvá zrzavoučká barva vlasů ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©