neděle

DIY: Floral Head Wreath

Co budete potřebovat:
  1. kytky ze zahrádky 
  2. drát
  3. nůžky
  4. ruce
Nejprve si udělejte z drátu kruh, který bude o něco větší, než-li obvod vaší hlavy.
Poté postupně přichycujte kytky pomocí drátků o rozměrech 4centimetry. A nakonec?... Můžete jít mezi lidi. :D
ŽIVOTNOST: 1DEN

Ráda bych Vám tímto článek poděkovala za to, jak mě zásobujete milými komentáři, že se mi den ode dne zvyšuje počet návštěvníků a taky za to, že mám pro koho psát.
Zítra se chystám do Prahy na fashion blogger meet-up. Takže se těšte na spoustu fotografií. Tedy pokud si nenechám chytře paměťovku v pc a neodjedu jenom s foťákem :D. Protože s mou zapomnětlivostí a uspěchaností je to obvyklé :D.
Užívejte si sluníčka, já si jedu na nákup pro suroviny na pizzu :). Chystám se na večer ve dvou, samozžejmě s přítelem :).

edit: Nákupy jsou hotové a jde se kuchtit. A mléko Madeta doporučuju (je jedinečné)!

Mimo jiné...Byl tady návrh na sraz bloggerek v přírodě. Co vy na to? Máte chuť udělat si společný piknik? :)

A takhle to dopadlo :D. Stále jsem si říkala, co to tady z přízemí voní :D a pak mi to najednou došlo :D. Pálím pizzu :D. Ale i tak byla dobrá!
Recept: Balíček těsta na pizzu, 2mozzarelly , 1menší balení hub, pepř a oregano
SHARE THIS POST

50 komentářů:

  1. Jé ty jsi jak princezna zlatovláska.
    Kytičky ti padnou jak ulité :)

    Hele s designem si nelam hlavu, počkám :) O nic nejde, o to víc se budu těšit. Užívej si začínající léto a jak budeš mít chvilku, tak se na to mrkneš

    OdpovědětVymazat
  2. super nápad, ale škoda, že to moc dlouho nevydrží :D

    OdpovědětVymazat
  3. cute floral head wreath:):)remind me when I was a little child :)

    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně vidím věneček z přírodních květinek!:) Nějak se totiž všude množí ty umělé...

    OdpovědětVymazat
  5. lesná víla by ti ho závidela!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, dobrej návod! :) Kytičky jsou fakt krásný ;) A hodně zábavy na meetingu, těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. jeej, to je skvelé, tým sa určite nechám inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super věneček a těším se na to jídlo:D

    OdpovědětVymazat
  9. wau paradne si vylepsila vzhlad blogu, ako si roztiahla prispevky na celu sirku? chcela som to len akosi mi to nejde

    OdpovědětVymazat
  10. Tak nápad pikniku s bloggerkami mne nadchl!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné... :) na té fotografii ti to moc sluší, jako víla. :)

    OdpovědětVymazat
  12. WAUW! Gorgeous Ceady!
    You look so pretty, as usual ;-)
    xx

    OdpovědětVymazat
  13. chcela som prispevky na celu sirkuproste naboku lista ako mas ty a zvysok prispevok, len ked som to pozerala tak som to mohla roztiahnut len na tych povolenych max. megapixelov.

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám, že nikdo asi nedopověděl na sraz bloggerek v přírodě:D
    Já bych se zúčastnila moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  15. ja som myslela nieco ale neva ja na to casom pridem, moc som sa s tym este nemala cas pohrat, to overovanie tam mam naschval

    OdpovědětVymazat
  16. Na sraze si to užij. Kdybych neměla zejtra závody, taky bych se tam objevila (i přesto, že mě nikdo nezná =D).
    A sraz v přírodě je very good nápad. Zrealizuj... =)

    OdpovědětVymazat
  17. Bezvadný!!! :) Jen bryzy projde :D:/

    OdpovědětVymazat
  18. konečně ji někdo vytvořil z opravdových kytek ,je to rozkošný :3 :D

    OdpovědětVymazat
  19. užasný ! sluší ti to ;)
    ten sraz bloggerek je skvělej nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  20. This looks so cute :D I used to make it when I was five :) Sweet memories :) :D

    beauty-jelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Piknik... nápad je to pěkný... :

    OdpovědětVymazat
  22. ta pizza!!mam na ni uplne chut:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. životnost 1 den :D to mě pobavilo haha ale sedí to no... škodaaa

    OdpovědětVymazat
  24. Jasně, že bych šla na piknik, ale bojím se, že nás dělí mega vzdáenost :D

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrá, vyřešíme, třeba v létě v Praze na Letné by mohla být možnost:)

    OdpovědětVymazat
  26. Lovely post!Gorgeous!
    Really like your blog!
    Im now following, check mine out if you like?
    http://ohyesohmy-streetstalker.blogspot.com/

    xx

    OdpovědětVymazat
  27. vypadáš jako luční víla!!:)) krásné!

    OdpovědětVymazat
  28. mňam čelenka a mňam pizza :)

    OdpovědětVymazat
  29. ten brečtan je v tom venci uzasnej, uolne to osvezil. a pizza vypada mnamozne i kdyz houby nejim..

    OdpovědětVymazat
  30. Great Blog, we follow you ;)

    Have a look at our blog:

    lifesizefromparistoberlin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. moc krásné!
    Ale já si radši ten věneček upletu klasicky z pampelišek!:))

    OdpovědětVymazat
  32. so nice :) as usual :) xx

    http://kinngak.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. máš nádherné vlasy.
    keď budem mať kvietky aj ja si spravím :))

    OdpovědětVymazat
  34. Jsi strašně moc šikovná a úžasnán :) jen škoda že vydrží tak málo :) a pizza vypadá moccc dobřee :)
    http://donutsinvasionfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  35. Ty jo super nápad s tím piknikem! :) Šla bych hned! :)

    OdpovědětVymazat
  36. I přes velmi zajímavý tvar této pizzy bych ji hned "zblajzla". :D A možná právě proto! Vypadá, že do ní bylo investováno hodně lásky, haha.

    OdpovědětVymazat
  37. Úžasný nápad, vypadá to moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  38. jéé. taky jsem jeden měla tak před rokem, když se to objevilo na prvním americkém blogu, už ani nevím u koho.... teďka to objevily i všechny české blogerky a máme hromadu lesních víl.... ale ty seš aspoň originální a máš to z pravých kytek. krásný

    OdpovědětVymazat
  39. Moc ti to sluší, jen škoda, že nejsou kytičky umělé, aby vydržely dlouho krásné. Ráda bych šla taky na nějaký sraz, přestože nejsem moc zdatná bloggerka. Myslíš, že by to nevadilo? :)

    OdpovědětVymazat
  40. I love the floral headband! Beautiful! Nice blog! I follow you :-)

    xoxo
    http://pinkrockandfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  41. Já chci, abys měla obrovskej program v televizi, protože tvoje vaření je nejsrozumitelnější ze všech! Mám vždycky chuť to hned zkusit!

    OdpovědětVymazat
  42. Jéje, taky mi to připomnělo dětství...jsem si na hlavu plácala pampelišky a myslela si, že jsem princezna :-) Krásný to máš, dobře, žes to stihla vyfotit, než věneček zavadl :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Práve dnes som si na internáte piekla pizzu a dopadlo to podobne ako s tou tvojou :D síce nebola spálená, ale tvar mala podobný.. čo už, hlad je hlad:D

    PS: Pozývam všetky dievčatá z Česka aj zo Slovenska ku mne na GIVEAWAY

    S pozdravom Brunette

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©