pondělí

DIY tutorial: Stone and Wire Wraparound Necklace for Summer 2011

Co budete potřebovat?
1)  kamínek
2)  drátek
3)  nůžky     
 (popřípadě kleště pro lepší ohýbání, máte-li pevnější drát)
4) bavlnky dle vašeho výběru

1) Nejprve vytvoříme z drátku smyčku (pokud tedy nějaký drát seženete :D) na pozdější protažení řetízku, který si uděláme z bavlnek (ale k tomu později)
Poté obmotáme drátem kamínek tak, aby nám později nevypadl (takže zleva doprava a zespoda nahoru). Dále obmotáváme různými barvičkami bavlnek, které jsme si vybrali (Já zvolila fialovou a tyrkysovou, protože to jsou mé oblíbené barvy.)

2) Jakmile máme přívěšek z kamínku hotový, je na řadě druhý část, a to vytváření jednoduchého řetízku z bavlnek stejné barvy, které jsme použili na kamínek.
Není to můj nápad. Našla jsem to asi před týdnem na jednom anglickém webu.
Říkala jsem si, že bych jednou mohla vyzkoušet (opravdu jen vyzkoušet :D) něco vytvořit :D, protože jsem něco podobného, ne-li totožného vytvářela ještě ve školce, kdy mi bylo asi takových pět let. A tak jsem si říkala, že hůř to snad dopadnou nemůže. Ale jak se zdá, tak může :D. :D... A musím říct, že mé školkovské nadání se nezměnilo :D. Jenže ve školce by mě asi paní učitelka pochválila za to jak jsem šikovná. Teď by mě s takovým výtvorem poslala tak akorát do p*****.



SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Vypadá to moc a moc pěkně! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. prý kamínek :D a takový šutřík.. ale je fakt že to vypadá hoooodne dobre :) jsi sikula!!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě. Na Tobě se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to zajímavě! skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní11/4/11 17:00

    To je teda ošklivý :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hi and happy start to the week! Nice blog, full of good ideas!!!

    I FOLLOW U!FOLLOW ME BACK IF U LIKE CHARM...

    I’ve posted a very fresh and “juicy” Sunday outfit…black+yellow fluo, green suede maxi pochette, “banana”shopping bag and Reminiscence “fruit salad” necklace (in the kind of Prada s/s 2011 accessories ; ))
    The colorblock I prefer (at least for now) is mixed with more neutral tones, like nude or black…what about you?

    Hope you’ll like it… ;)

    Kisses…..

    IdaLinda K.
    charmisanattitude.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing...
    http://brillenmode.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Je to super, ale mně by se to určitě nepovedlo :(
    Jinak mam novy blog o lush tak se muzes mrknout jestli chces.
    www.lush-mania.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. super..moc se mi to líbí!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Můj šálek kameny na krku zrovna nejsou, ale proti gustu :D

    OdpovědětVymazat
  12. zajímavý doplněk, líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý nápad!:) máš krásnou srdíčkovou krabičku:-)

    OdpovědětVymazat
  14. náhodou to vypadá dost dobře :-) Když jsem byla menší tak jsem taky tvořila spoustu možných i nemožných věcí..

    OdpovědětVymazat
  15. Looks really cool, I like it :D

    beauty-jelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. To je skvěléé :) Jůůů ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to moc pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  18. upřímně se mi to moc nelíbí, možná by to chtělo nějaký jiný šutřík :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jo, velmi pěkný! :) Chtěla jsem se tě na něco zeptat, jednou sis kupovala takový ten přípravek na vybělení zubů, tak jestli ti to pomohlo nebo ne..? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Thats so cute :)
    and so much easy.. :) love it
    thank you for following my blog! <3

    OdpovědětVymazat
  21. je to takové chaotické, ale mě se to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  22. zbožňujem všetky blogerské DIY, mne to príde ako rady vtáka loskutáka! :) a toto tvoje šikovnica!

    OdpovědětVymazat
  23. loooooveee <3 <3 really nice idea

    xoxo
    Manja

    http://pinkpoisson.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkný, barevný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  25. miluju DIY posty a jako šutr je taky výbornej :)) sice si vyberu asi menší ,ale i tak je to bezvadný a ZKUSIM to ( :D ) taky .))

    OdpovědětVymazat
  26. wow thats a great idea!;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©