úterý

Do you have dry hair?

Od malička trpím tím, že mám velice suché vlasy (jako většina těch, kteří mají kudrnaté vlasy)... A od té doby, co si je téměř denně žehlím, mám vlasy velice poškozené. Proto jsem se rozhodla začít používat tento šampón a balzám ve spreji od L´oréal...
Řekla bych, že je to takový úlovek měsíce, protože moje vlasy si o něj opravdu hodně dlouhou dobu žádaly.
A vy kteří váháte, tak není důvod. Protože je to opravdu účinné :). (fotky jsou vlasů asi takových 14dní bez používání přípravků)
Ale naštěstí vlasy po použití těchto přípravků vypadají zase normálně a nepoškozeně :). Věřte mi.

Máte rádi písničky od Kate Nash? Já ano... A tato přezpívaná je naprosto úžasná :).
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Já chci mít vlnité vlasy... =D

    OdpovědětVymazat
  2. super článek..taky ho vyzkouším!!

    OdpovědětVymazat
  3. Elséve od Loreal taky používám, a miluju ho! A souhlasím....lze jej jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  4. mně jednou "kadeřnice" (bába jedna!) poradila ,ať si dám na vlasy olej, aby se pořádně nasály.
    V životě už bych to neudělala ! :D z vlasů to pak totiž nejde dolů a chodila jsem pěkně mastná :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Ceady ja mam presne vlasy take ako ty na fotke tkay chemlón :D a to som kadernička a nič na to nepomáha len vyžehliť,id ema trafiť šlak!

    OdpovědětVymazat
  6. Ceady, kup si normalni kokosovy olej nebo si delej zabaly z olivace, tohle je plne silikonu

    OdpovědětVymazat
  7. ty si žehlíš vlasy??? tyjo, co já bych dala za zrzavé kudrlinky!!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. jé! tohle jsem si koupila minulý týden a je to uplně užásný!
    Vlasy jsou krásné a vypadaj hrozně zdravě:))
    (hrozně ti závidím ty zrzavé, kudranté vlasy a kdybych takový měla tak si je nežehlím;))

    OdpovědětVymazat
  9. Já myslím, že by sis vlasy ani žehlit nemusela, mně se na tobě líbí takhle přirozeně vlnité víc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já z těch tvých vlasů jednou padnu =D Líbí se mi, děsně moc!

    OdpovědětVymazat
  11. Tvoje vlasy jsou úžasné, vždycky jsem chtěla být zrzka, dokonce jsem měla období, kdy jsem se chtěla obarvit, ale rozum zvítězil - absolutně by se to ke mně nehodilo. :-)
    Jinak tuhle značku taky používám, jenom mám opačný problém - moje vlasy se rády mastí. :)

    OdpovědětVymazat
  12. To já nikdy moc nepoznám, co mi sedí a co ne...máš kliku, žes na to přišla ;)

    OdpovědětVymazat
  13. jeej kraasne vlasy !! :( zavidim ... aa ta druha fotka uplne zlata :)

    OdpovědětVymazat
  14. oh, i have dry hair :/ i have to try it :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se líbí tvoje vlasy! Jsou úžasný! A super článek určitě vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat
  16. mne se tvoje vlasy libi i tak vlnite .)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Máš pěkné vlny. :) Jéé, já chci taky takový!! Krásko. :) Taky mám suché vlasy! Zato moje sestra je má heboulinkaté. Mám úplně jiný vlasy než sestra. :D Ale nevím rpoč to sem píšu. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Né nežehli si je ! Ty si vlasová bohyně , ou ou tvoje vlasy bych opravdu chtěla !

    OdpovědětVymazat
  19. Jojo, sestře taky míň vydrží než mě. :) Ale kéž bych je měla kudrnaté jakoo ty ♥

    OdpovědětVymazat
  20. přesně.. proto já už k nim radši nechodim. Mám z nich strach ( a to vážně :D!) tak už si to zarovnávám sama.

    OdpovědětVymazat
  21. ty máš kráásne vlasy !

    OdpovědětVymazat
  22. Jestli můžu doporučit moji zkušenost, taky si vlasy denně žehlím, vyzkoušej saténové olejíčky Silk Infusion buď od CHI nebo BIOSILK. Jsou zázračný ;) A díky za tip na šampon, zrovna si musím koupit novej, takže už vím ;)

    www.beawesomekitty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. ha mě to taky dost pomáhá , ale používám od gliss kur a až jen podle komentářů sem si všimla , že ty máš jinou značku :D aneb vtipný jak se ty fabriky navzájem opičí apod :)) tipla bych že v mym gliss kur a tvym elseve je uplně to samý... :D

    OdpovědětVymazat
  24. I work at L'Oréal! Great blog :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ta tvá barva vlasů je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  26. já taky hodně trpím na roztřepené konečky. Elseve jsem nezkoušela, ale velmi se mi osvědčila maska na vlasy goldwell. Je sice dražší, ale stačí jí málo a vlasy jsou po tom hodně zregenerovaný. takže doporučuju :-)

    OdpovědětVymazat
  27. OMG! soooooo many years ago here that shampoo was called Elsève, I guess in 2000 they changed it for "Elvive". But when I lived in Paris (2002-03) I noticed they kept Elsève too... Does it work for your hair? for mine, it doesn't, so now I'm using a natural and eco friendly shampoo from Argentina, it makes my hair so smooth and frizz-less :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©