pátek

Flower Dress

šatičky H&M, pásek Gate, taška H&M


Když jsem byla nedávno v H&M, zastavila jsem se u obyčejných kytičkovaných šatů. První, co napadlo moji kamarádku bylo to, že vypadají jako zástěra. V čemž jsem jí nemohla v danou chvíli odporovat.. Jenže asi právě proto, že šaty vypadaly jako zástěra, kterou nosívala moje babička, jsem si  šaty vzala k ostatnímu oblečení, které jsem měla v plánu si vyzkoušet. 
Po vyzkoušení bylo vše jasné. Čím více kamarádka odporovala, tím mě usvědčovala v mém rozhodnutí koupit si je. A navíc... První, co mě napadlo, že si k těmto šatům pořídím pásek a bude po zástěře :D. A mé sny se staly skutečností :D. (jak patetické)
Vím, že by bylo lepší vyfotit se v těchto šatech na louce plné kytek, ale mám abnormálně líného přítele, který se teď navíc pilně učí na maturitu. Ale třeba v létě nějaké takové fotky budou :D. ( Už se vidím, jak pokládám fotoaparát na motorku, nastavuji samospoušť a přitom pózuju na louce jak neuvěřitelný mentál :D)

SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Ach, úplně jsem pocítila léto. Sluší ti ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. šaty s páskem vypadají skvěle, hned bych si to přesně takhle vzala!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pásek je skvělej! Musím zase navštívit gate. A ty šaty mi jako zástěra nepřijdou vůbec :) jsou senzační! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice dress!!)))

    Ceady you are very pretty!)))

    OdpovědětVymazat
  5. i love your hair color!

    xx ju --> juBook

    OdpovědětVymazat
  6. Ale krásná zástěra! :-)
    Moc ti to sluší, taky si chci něco takového pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. kvetové vzory ti velmi pristanú! :)

    OdpovědětVymazat
  8. opasok je skvelou bodkou celého outfitu! palec hore ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné jsou, sice zástěry mívají podobný motiv, ale co...jsou stejně krásné!

    OdpovědětVymazat
  10. ÁÁÁ ty jsou úžasné :* a moc Ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Květinové vzory na zrzkách miluju! Strašně ti to sluší, ani nevíš jak ti tu barvu závidím :( ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Really pretty dress :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. moc ti to pristane tá animácia je podarená :))

    OdpovědětVymazat
  14. šaty skvelá voľba, som do nich zbláznená! a animácie, ty si riadne skvelé trdlo!

    OdpovědětVymazat
  15. jé! šatky jsou úžasné a ten pásek k tomu to ještě víc zlepšuje! :))

    OdpovědětVymazat
  16. I love your hair! So so nice!

    OdpovědětVymazat
  17. děkuju moc za pochvalu :)
    sluší ti to děsně moc! :) a ten pásek s kabelkou.. no nádhera prostě! :) a hlavně s kombinaci s vlasy to vypadá skvěle... :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherný šaty, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty saty jsou krasny proste!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. krásné šaty , ty jsi krásná !

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkné šatičky, nádherooo naše!:) Paráda!!

    OdpovědětVymazat
  23. úplne najdokonalejšie šaty!!:)

    OdpovědětVymazat
  24. S tím páskem to vypadá moc dobře a zdá se mi to, nebo jsi trošinku změnila styl oblékání? Ale možná to je tím, že je změna ročního období. Neber to zle.

    OdpovědětVymazat
  25. miluju cokoliv, kde jsou kytky!

    OdpovědětVymazat
  26. Gif s páskem se mi líbí.)

    A jinak ti to celkově sekne, tahle barva hnědé kůže jde krásně k tvým vlasům (jejichž barvu bych si přála sama.)

    OdpovědětVymazat
  27. šatičky jsou parádní, dobře, že jsi kámošku neposlechla!:D

    OdpovědětVymazat
  28. Napsala jsem jen to, co si opravdu myslím ;) opravdu sem chodím ráda i když v posledních dnech jsem neměla moc čas no...
    Jo nákupy, také bych něco potřebovala dokoupit, ale také nevim za co :D

    OdpovědětVymazat
  29. ten pasek ti zavidim hodne!

    OdpovědětVymazat
  30. Velmi Ti idu tie farby na satach!
    ...Pekne saticky!

    OdpovědětVymazat
  31. Náhodou jsou velmi pěkné :) když mi taky něco takového řeknou kamarádi, na věc, kterou si chci koupit, dokážě mě to dost naštvat :DD A sluší ti :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©