pondělí

H&M Shoes


Pamatujete si, jak jsem psala, že po jednom dni jsem měla problém s těmito botičkami, které jsem si pořídila v H&M? Ptali jste se mě, o jaký problém se jednalo.... Takže... Na první fotce si můžete všimnout, co se s nimi stalo. A to jsem je ani nenosila celý den. Měla jsem je na sobě jen při cestě do školy a zpátky. Takže Vám může být jasné, jak moc kvalitní tyto boty asi budou. 
Jen jsem Vás na to chtěla upozornit, protože se Vás ozvalo opravdu hodně, které jste tvrdily, že máte v nejbližší době v plánu pořídit si je.
Ale přesto, že už jsem je reklamovala a nechala si vrátit peníze zpět, koupila jsem si je znovu, protože v žádném jiném obchodě jsem nenašla boty, alespoň těmto podobné.
Vím, dopadne to stejně...Taky je mám doma už 4dny a bojím se vzít si je na sebe, protože si je šetřím k novým šatičkám. (magor)
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. naprosto je miluju a koupila bych si je znovu taky.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie mam aj ja heh, dufam, ze im podobny osud nehrozí

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherný, nedivím se Ti, že jsi si je koupila znovu, snad tyto byly jen nějaké kazové a ty další budou už lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, po jednom dni je to celkem sála, ale jsou skutečně skvělé a v Česku se podobné za přijatelnou cenu najdou jen těžko...

    OdpovědětVymazat
  5. ty si nenapraviteľná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ohhh, that sucks! But I'm not that surprised as H&M things don't have that much quality!

    OdpovědětVymazat
  7. jaj..to je nepříjmené..

    OdpovědětVymazat
  8. No pání, to je kvalitka... Nejsi magor, taky bych je šetřila -> jednou obula -> do obchodu zas vyrazila -> boty reklamovala =D

    OdpovědětVymazat
  9. jeejda no to chce dát do pořádně opravny bot.. taky se mi něco podobného stalo s jednima kdesi z Číny a slepili mi je tak, že drží už nevímkolikáté použití, super!

    OdpovědětVymazat
  10. Snad ty vyměněné budou v pohodě. :-) Krásné jsou...

    OdpovědětVymazat
  11. jsou krásné ale znovu bych si je nekupovala :)

    OdpovědětVymazat
  12. ale jsou krásný.. na výstavku:D

    OdpovědětVymazat
  13. uff, tak to je hardkor! ale chcela by som, ale pri mojom celodennom chodení, by mi nevydržali! sakra, tak sa budem len kochať pri pohľade na ne a závidieť vám! .)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je fakt hnus, jak něco tak nekvalitního může existovat... ještě že ti vrátili peníze.. a snad ti ty nový vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  15. celkovo su topanky z H&M velmi nekvalitne,moje nove oxfordky som mala obute den a uz su uplne osuchane (a to mi nepride ze by som chodila nejak captavo :D)

    OdpovědětVymazat
  16. :) tak to je síla, asi bych si je už znovu nekoupila, protože mě tyhle věci hrozně vytáčí. Ale věřím, že už to bude v pohodě třeba :).

    OdpovědětVymazat
  17. jo jsou pěkný! tak hlavně aby se ti zase to samé..:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ohh nice shoes!

    http://fashiablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Those are cute! Hope you fixed the heel!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. jééje ! tak si je zkus třeba nějako zpevnit , např. vteřiňákem:D

    OdpovědětVymazat
  21. oo jsou kráásnéé..chtěla jsem si je koupit...ale asi si koupím nějaké kvalitnějšíí :D A MÁŠ STRAŠNĚ HEZKÝ BLOG!!!!!!!

    Koukni se prosím na můj blog...můžeš přidat komentář...moc by mě potěšil:D a nejvíce by mě samozřejmě potěšilo kdyby si mě sledovala...DĚKUJIIII...já tě sleduji

    www.likeadivaweb.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. krásne botičky ;)
    prosím čekni si môj blog ďakujem ;)

    www.lamodedesjardins.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. me gusta mucho tu blog,
    las fotos son muy bonitas!! por cierto me encantan tus nuevas sandalias!!

    elba

    OdpovědětVymazat
  24. věř mi že jsem na ně koukala a dost dlouho jsem je chtěla v černém díky bohu že se dost dám oblivnit a ted mám skvělé oxfordky :D

    OdpovědětVymazat
  25. casto mi boty v HM pripadaji dost ksuntske, neodolala jsem a jedno jsem si oupila lodicky na malem podpatku a overila si tuto skutecnost - klenba boty je nekvalitni a nedrzi nohu pevne, takze po hodine v nich uz smajdam a vyzouvaji se :o(

    OdpovědětVymazat
  26. jéé to je škoda, jsou fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
  27. škoda tých topánok sú nádherné :) máš aj veľmi pekný blog follow! ak by si chcela pozrieť môj tak

    www.coco-mocco.blogspot.com (budem veľmi rada ak budeš follovovať späť :)

    OdpovědětVymazat
  28. Cool wedges girl ! and i love your hair :))

    OdpovědětVymazat
  29. nemilé!ale snad ty druhé vydrží! a hezká změna blogu!

    OdpovědětVymazat
  30. oh no! they're so pretty, but they look broken.. /:

    OdpovědětVymazat
  31. your blog is so cute you should check mine out and follow if you like mine. i'm following you {;
    xoxo
    http://missprettypeacock.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. lovely blog♥
    follow me ?.
    love, poppy xoxo

    OdpovědětVymazat
  33. Oh?it is very bad situation!!!

    I am sure,your new shoes been better then old!)

    OdpovědětVymazat
  34. Páni, ty jsou krásný :) snad tyhle vydrží :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©