sobota

Fruit bread

Na biskupský chlebíček budete potřebovat:
3 vejce
125 g třtinového cukru
160 g kandovaného ovoce
200 g mandlí
125 g celozrnné mouky
2 lžičky kypřicího prášku
1 lžička mleté skořice

smícháme vejce s cukrem, poté přidáme nakrájené kandované ovoce podle vaší chuti, dále přisypeme krájené mandle a na závěr smícháme s moukou a kypřícím práškem.

Pečte při 160stupních zhruba 20minut
A jelikož moje rodina zbožňuje sladké, tak na mě  o den pozdějí zbyl už jen poslední kousek :D... Takže jsem udělala tak rychle fotku jak to jen šlo, protože snídaně do postele se musí v posteli sníst dřív, než vám ji odnese potkan :D.
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. ty jo, to bych mohla taky někdy udělat... na kolik se to tak peče a jak zhruba dlouho?

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě někdy zkusim! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  4. moj oblubeny dezert:) mame doma dva. a este lepsie to je poliate cokoladou

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní25/4/11 11:42

    Doporučuju přidat i nakrájenou čokoládu na vaření.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju biskupský chlebíček! Upečeš mi? :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc nemusim :) ale si sikovna

    OdpovědětVymazat
  8. S potkanem jsi to trefila :D
    Máš super recepty :) Brzy určitě něco zkusím a snad se to povede tak jak tobě :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©