neděle

Hummus :):P


Velice jednoduchý recept... Budete potřebovat:
půl balení cizrny
arašídové máslo
česnek, vymačkanou šťávu z citrónu
sůl, koriandr
olivový olej

Přes noc si necháme namočenou cizrnu (počítejte, že cizrna zdvojnásobí svou velikost, takže ji dejte nejlépe do hrnce plného vody)
Další den nechce cizrnu hodinu vařit, dokud nezměkne. Poté cizrnu umixujte se studenou vodou, česnekem (dle chuti) a se šťávou z citronu. Vodu přilívejte, dokud nebude kaše jemná a řídká tak, aby Vám to samotným vyhovovalo (Já osobně ji mám radši hustější. Čehož si můžete všimnou i na fotce). Nakonec přidáme arašídové máslo... a můžeme podávat.  Buď s opečeným měkkým chlebem nebo samotné, zakápnuté olivovým olejem a se zbytkem nerozmixované cizrny.
/foto postupu níže/






SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. tak to ťa obdivujem že toto spapáš :D mne staršne nechutia také tie zdravé jedlá,vločky,všelijaké tvarohové nátierky a s ovocím,nedokžem to ani ochutnať :D čo už,som typická slovenka čo sa rada nažere mastnej kuchyne :D saláma,mäsko,cestoviny,no ale aj to tak vyzerá špeku na bruchu s aneviem zbaviť asi 4roky :DDD
    najlepšie vaír moja starká tá vie taký guláš že to by ani šefkuchár nedal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hummus miluju, ale doma jsem ho ještě nezkoušela. A já ho jím samotný, bez pečiva :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hummus miluju, ale doma jsem ho ještě nezkoušela. Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec si nedokážu představit co to je nebo spíš jak to chutná? =D

    OdpovědětVymazat
  5. Docela by mě zajímalo jak tohle chutná... :) protože suroviny zní dobře, jen nevím jak to může chutnat vše dohromady.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé humus ten mám ráda. Dělá mi ho manžel, protože ho umí nejlépe. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow.. Zajímavý :D Nikdy jsem to nejedla teda no:D

    OdpovědětVymazat
  8. hmmm, na toto sa uz dlho chystam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, to jsem nikdy nezjistila, že to je Hummus ... už jsem o tom slyšela, ale ještě neměla :-D ... Zkusíím ;)

    OdpovědětVymazat
  10. jó! hummus mám hodně ráda :) mamka ho často dělává.

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju cizrnu, je skvělá. Dělám ji doma celkem často a proto se na tenhle recept vrhnu.
    To bude bašta :)

    PS: Jak pojedeš k tátovi do KM, tak se ozvi? :-P

    OdpovědětVymazat
  12. Hummus není rozhodně žádnej humus! Miluju arabskou kuchyni a tobě velikej dík, že si konečně připravím doma vzpomínky na dovču :) Jsi šikulka!!

    www.beawesomekitty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hummus chci dlouho vyzkoušet, protože luštěniny strašně miluju. :)
    Určitě někdy vyzkouším. :P

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní22/6/12 12:08

    Co se týká hummusu,tak jsi změnila datum na duben 2012,říkala jsi,že tam máš ten recept pouze jednou,ale ohlasy máš z roku 2011.To už nejde vymazat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vždyť to píšeš sama, ten článek byl uveřejněn před rokem a kvůli jedné slečně jsem ho 8.dubna aktualizovala, protože ho nemohla najít.
      Doufám, že to není tak těžké na pochopení.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©