neděle

:) I love my new bike ( honda cbf 250 )

Přidávám fotky z dnešního odpoledne :).... Sice jsem byla na projížďce na své nové motorce, ale s přítelem a všehovšudy jsem řídila nebo by se dalo spíše říct popojela takových 5metrů :D. Musím říct, že mi za ten rok dělalo problém rozjet se, protože skútr je opravdu něco jiného. Ale nakonec (na 8.pokus) jsem se rozjela :D.




Jde vidět, že z motorky ještě tolik nestačím. Ale za měsíc už to nebude znát... Ne, že bych začala brát nějaké hormony na růst :D. To určitě ne! Jen se bude motorka snižovat, abych na ní byla jistější.
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Wow užas ...ja by som ale na to nesadla ...ale šla som raz z otcom na skútri a bolo to skvelé...takže motorka muší byť 100x lepšia

    OdpovědětVymazat
  2. achjo zrovna dneska jsem naživo viděla tohle:
    http://www.novinky.cz/krimi/229649-ridic-wartburgu-nedal-prednost-motorkar-byl-na-miste-mrtvy.html
    proč si tohle lidi dobrovolně kupují?:(

    OdpovědětVymazat
  3. krásná motorka..na mě moc velká..když už..šla bych do 125 kubatury..s 350 už jsem měla problém, při popojíždění už byl problém s rovnováhou:(
    Ale tahle k tobě sedne!!

    OdpovědětVymazat
  4. hrozně ti to na ní sekne ! :))

    OdpovědětVymazat
  5. drsná :)..máš pekné vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Z motorek mám strach...
    Jela jsem na ni 2x, jako spolujezdec... bylo to parádní.
    Řídit bych se neodvážila.

    OdpovědětVymazat
  7. vypadáš drsně:D já se motorek děsně bojim;)

    OdpovědětVymazat
  8. vlasy ti závidim :) a motorku raz chcem ked budem staršia :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. awesome bike! I love your casual edgy outfit :) your hair is GORGEOUS!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  10. Takže říkáš, že až pojedeš do Prahy tak na motorce místo vlakem? :D

    OdpovědětVymazat
  11. krásná holka...Hondy mám nejradši ;) Už abych byla v ČR a zase jezdila... :)

    OdpovědětVymazat
  12. skvele fotky :) a jak ti září ty vlasy na sluničko, to je boží! a motorku chci takyyyy ! :(

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já napíšu maximálně to že je pěkná :D v motorkách se nevyznám to já jsem spíš na auta :) kdyby si seděla v audince, bmw či superbu tak bych ti tu napsala sloh :D

    Je pěkná, modrá :D :)
    Ale sluší ti to na ní, taková motorkářka Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  14. Neskutečně ti to na tý motorce sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. so cool! you don't see a girl on a motorcycle that often! oh and thanks for following! means a lot:) XX

    OdpovědětVymazat
  16. teda no tohle!

    moc pekne, a libi se mi barva tvych vlasu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Cool gifl with beauty red hair!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Bez animace. :( Bezvadný fotky ale!! ♥ Woooow. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, ta je dokonalá, taky bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  20. wáááá! A to takú veľkú motorku? bože ženská si na nej super! a tie vlásky ti ako svietia!

    OdpovědětVymazat
  21. ty jo super!máš můj obdiv. mě pořád tlačí mladej abych si zkusila jeho krosku, ale fakt se bojím, že to na mě spadne nebo že to někam pošlu :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©