neděle

Jessie J


SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Miluju jí,zbožnuju jí! Jedna z mých nejoblíbených zpěvaček poslední tři měsíce.Od doby Do it like a dude ji bezmezně milujiiiii <3

    OdpovědětVymazat
  2. ja ju mam na fejsbuku :D si ma pridala je hrozne milá a pochVALILA MI BLOG :d

    OdpovědětVymazat
  3. S časem si to dovedu představit a pochopit. Teď spíš řekni, jestli budeš občas trochu času pro Clausa societatis mít, měla jsem dojem, že jsi to přispívání potvrdila,ale už jsi zase smazaná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jessie milujuuuuuuuu!! <3

    OdpovědětVymazat
  5. ceadynko děkuju, sama víš jak je hubnutí těžký a psychika je mrcha :(
    Dobrou noc v sexy pyžamu :-P

    OdpovědětVymazat
  6. Jessie môžem...a ďakujem za krásny komentár

    OdpovědětVymazat
  7. Ona je teď moje jednička !

    OdpovědětVymazat
  8. I like her!!It is my favourite singer!!! Her singl "Do it like a dude" so cool and amazing!!!

    OdpovědětVymazat
  9. jessie j - so good :)
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©