pondělí

Meetup in Prague. "Thank you girls and boys!"

Nejprve jsme zašli do lush, kde jsme si zdarma mohli uplácat kouli.
Takže si dokážete představit ten nával bloggerek, které této nabídce nemohly odolat.
Mezi tím si jiní povídali před lush o nelehkém životě bloggerů ( Crazy Pig, Nicole, Luci,  Martin)
Po té náročné debatě následovalo občerstvování se
A jelikož si všichni drželi linii (včetně mužské části bloggerů), vyhrálo nad jídlem kafe, které si dala i Ester s ohnivými vlasy a  jako další udržovák tady byla cola-light :D!
A nakonec jsme jako banda šílenců došli na CodeMode, kde si Martin domluvil vyfocení od profesionála. A po Martinovi se přidali i ostatní.
...Po vyfocení od profesionála jsem neváhala i já a všem jsem udělala momentky, na které určitě bude vzpomínat Oxana, ale také Alenka, která má ten nejúžasnější úsměv na světě! I když tady jsem ho nestihla zachytit. 
A i přesto, že všichni hlásali jaké bude Code:Mode úžasné, nenarazili jsme ani tak na nějaký módní úlovek  jako na  Evu Schon, která byla v realitě ještě kouzelnější než-li na fotkách.
A nakonec jsme vyčerpaní a znudění posedali na židličky ( SisiCrazy PigNicole), kde jsme se já s Alenkou rozplývaly nad fotkou Colina Firtha.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. super fotky!! Takže jste si z Code:mode ani nic nedonesly?..ja taky jen Vintage šátky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ses byla podívat v Lushi na tu výrobu? Neskutečně závidím :) Kdybych to neměla tak daleko, dojela bych se určitě taky podívat! Už by mohli otevřít Lush i v Brně, ale to se zřejmě bohužel neplánuje :(
    Nakupuješ ráda z Lushe? Jaký je tvůj oblíbený výrobek?

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem já viděla i fotku, kde jste nepili jenom kafe, ba se dokonce něčím živili :D

    http://4.bp.blogspot.com/-z5YHmkhNw5U/Tato9vKiC7I/AAAAAAAACY8/xWNqgrVddsM/s1600/IMG_8785.jpg

    OdpovědětVymazat
  4. júj, dokonalá spoločnosť! úžasní ste!

    OdpovědětVymazat
  5. na code mode jsem taky byla, a musim říct, že letošní jarní bylo vážně dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
  6. ÁÁch jak já nesnáším to, že mám Prahu tak daleko :D uplácat si kouli v Lush a jít na Code Mode... závidím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé Colin, je nejdokonalejší na světě :DD♥ Muselo to být super takový meeting, jsou nějaké fotky i s tebou? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotografie :) a ta animace, opět nemá chybu, vždy potěší.

    OdpovědětVymazat
  9. super animace židlí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky a povedené animace :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hóóódně povedený post!:) Parádní fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Užasná společnost a určitě to muselo být celkově užasné <3
    Ach, jak já ti závidím:)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za inspiraci, určitě to vyzkouším, snad si nepřišiju ruku :D
    Ano, četla jsem o tvém piknik srazu, ale jsem nějak odříznutá od světa.
    Bydlím v Chebu.

    OdpovědětVymazat
  14. Jak jsem psala k Martinovi, příště se musím zúčastnit také!

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní18/4/11 20:07

    A kde jsi ty? Co jsi mela na sobe?

    OdpovědětVymazat
  16. Hrozně nerada se fotím :D, takže mých fotek je velice málo a jsou na ostatních stránkách

    A co jsem měla na sobě? Kousek můžeš vidět na videu, ale během tohoto týdne oblečení i s videem, na kterém jsem jen já uveřejním :).

    OdpovědětVymazat
  17. Mamma mia! Vie mi niekto vysvetliť prečo som až teraz narazila na tvoj blog?!?! What planet am I living on?? Jesus! Hneď to musím napraviť, followujem a teším na ďalšie príspevky! Ďakujem za tag, rada som ťa včera videla, všetkým vám to ohromne slušelo! Objímam!

    OdpovědětVymazat
  18. Jaska, že nevadí zverejnenie momentky.) Nabudúce sa odfotíme spolu! Ďakujem a brú nôcku!

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní fotky! ukaž co sis vypatlala v Lush!! :P :D:) Super animace, hlavně at poslední :) vy jste is to určitě užili. :)

    OdpovědětVymazat
  20. *hlavně ta poslední :*

    OdpovědětVymazat
  21. Jany:
    v lush moc často nenakupuji, ale nedám dopustit na mask of magnaminty

    jinak ta fotka živení se vznikla potom, co jsem odešla :D

    OdpovědětVymazat
  22. Už viackrát som videla fotky zo stretnutí blogerov..... a vždy som premýšľala, čo sa tam asi presne deje alebo o čom sa asi taká skupinka blogerov rozprávajú keď sa stretnú.. v tomto prípade sa mi zdá, že vás tam bolo hodne, čo? Spoznávam tam A cup of Style a Evu Schon :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©