úterý

My new skirt

Tento týden mě bombardujete komentáři, ve kterých se ptáte, co jsem měla na sraze na sobě. Tady mám pro Vás ukázku, jak jsem se nejprve chystala a připravovala doma a video, na kterém je realita.
A za video se omlouvám. Spěchala jsem do metra, kvůli tomu, abych stihla odjezd domů, takže se mi v ruce třásl fotoaparát, jako bych snad měla parkinsonovu nemoc.

Prozatím se s vámi loučím. Mám toho dnes dost. Krom toho, že se musím naučit obsáhlé téma na biologii, čeká mě ještě mnohem náročnější příprava na náhradní čtvrtletní práci z matematiky. Musím říct, že příště si kompozici z matematiky napíšu raději nemocná, než aby to došlo do fáze, kdy absolutně nemám ponětí, co jsme před měsícem probírali. No nic. Matiku asi nezvládnu, ale biologii ano. A snad mezitím stihnu ukuchtit i nějakou dobrotu, kterou tady v brzké době uveřejním.
edit: dobrota ukuchtěna a učení zase odloženo :D.... Ale já se k tomu dokopu, snad.
edit editu: matiku jsem vzdala a rozhodla se, že písemku odevzdám dříve a pojedu s kamarádkou nakupovat.
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. Nádherný šatičky a ty sandálky vypadají úžasně. :) Super video, škoda že tak krátké :(*

    OdpovědětVymazat
  2. ach, ach....nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. sluší :-) líbí se mi kombinace oranžovejch bot a zrzavejch vlasů. A hodně štěstí při matice. Poslední dobou jsem s ní měla taky problémy. Psali jsme písemku a já dostala za 4. Opravnou jsem napsala taky za 4. A to jsem nad tim seděla každej den a něco jsem počítala.. Takže ti přeju abys nedopadla jako já :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukýnka je dokonalá!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je úžasná Ceadynko :))

    OdpovědětVymazat
  6. Sukně je moc hezká :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, moc ti to sluší a ta sukně ta je prostě skvělá! :)
    Copak to je zase za úžasnou písničku ve videu? :)

    OdpovědětVymazat
  8. these colours look great together!

    OdpovědětVymazat
  9. tá sukňa má nádhernú farbu

    OdpovědětVymazat
  10. ty boty jsou božské! :)a sukně samozřejmě taky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sukně ♥Ta barva vypadá moc zajímavě s tvými vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné a to video je náhodou super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Oh my goodness, what a FUN skirt!!! Thank you so much for stopping by my blog too! :)

    Liesl :)

    OdpovědětVymazat
  14. A pak že zrzečkám nesluší modrá! Sluší! A jak!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jo lidi a mooooc jí to seklo ;)

    OdpovědětVymazat
  16. oboje botky jsou skvělý jak ty na videu ,tak ty na fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju kombinaci oranžové a tmavě modré:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak pozor! Já nikdy nelžu ;)

    OdpovědětVymazat
  19. počítá , pravopisná chyba ;DD

    OdpovědětVymazat
  20. nádherný outfit! moc se mi líbí ty barvičky!! :))

    OdpovědětVymazat
  21. ci sa mi tvoj úzky pás, dokonalé (opakujem), DOKONALÉ VLASY..
    a spojenie tých DOKONALÝCH vlasov a TMAVÝCH očí je pre mňa ideál krásny x

    OdpovědětVymazat
  22. krásna sukňa a botky.. perfektne farebne ladia.)

    OdpovědětVymazat
  23. wow ta sukna je genialna!

    OdpovědětVymazat
  24. To video je moc pěkný a krááásný botky :))

    OdpovědětVymazat
  25. ta je dokonala!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. ty boty chci!! :) jestli někdy budou na prodej, tak si je zabírám ;P

    OdpovědětVymazat
  27. LOVE THE BLOG & OUTFIT
    CHECK OUT MY BLOG http://styleinappearance.blogspot.com/
    IF YOU LIKE FOLLOW ME & I WILL FOLLOW YOU
    HAVE A NICE DAY :D
    seeya ! ( R.D.B )

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadáš jak noční víla :-) Super :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Modra a oranzova je vazne pekna kombinace .)

    OdpovědětVymazat
  30. ale tá sukňa je vážne veľmi milá!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©