středa

Romantic hair and grey outfit

Píšete mi, že nosím stále jen rozpuštěné vlasy. Ale to vůbec není pravda! :) 

Nemohu si pomoct, ale jsem naprosto šťastná, že je tady konečně jaro a teplo a sluníčko :) a a a.... vše, co jsem si přála, protože zima pro mě byla neuvěřitelně dlouhá. Ale pryč od toho mrazivého a chmurného slova. Je tady přeci jaro, díky kterému se jenom usmívám. :) Tedy jestli mi někdo náhodou nepřimíchal do dnešního rizota houbičky :D (ne, dělám si srandu. Rizoto jsem dnes neměla. Ale dala bych si)... To mi připomíná, že mám chuť na jakékoli zdravé jídlo. Hlavně žádná jídla od maminky, protože ta si v poslední době usmyslila, že nebude vařit nic jiného, než vepřové a jako přílohu knedlíky :D a další zdravé české obdoby vepřového :D.  Nemám ráda vepřové. Je tedy pravdou, že v poslední době nemusím ani kuřecí. Ale na krevety budu mít chuť vždycky. Přidala bych Vám sem recept, ale v poslední době se láduji jen špagetami s krevetami, které už dávno tady na blogu máte. :D

Takže já utíkám... dostala jsem zrovna na něco chuť.
Ale než zase uteču, tak bych Vám chtěla poděkovat, za to jak jste na mě všichni moc hodní a také za to, že se mi den ode dne zvyšuje návštěvnost :). Děkuji

šaty - Next,  naušnice Takko




SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Děkuju moc :-)
    To mě se už taky povedlo, dávám si raději už pozor :-D
    A takhle ti ty vlasy moc sluší :-)
    Dostala jsem chuť na rizoto! Co mi to děláš? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Kráásný naušnice!! a vůbec ti to strašně moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné šatičky nádhero :)

    OdpovědětVymazat
  4. libi se mi,kdyz sedy otfit doplnis necim vyrazne barevnym! super vsechno!

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně moc ti to sluší. Hlavně ty vlasy jsou úžasný. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi barva toho laku na nehty!

    OdpovědětVymazat
  7. I heart the colorful earrings. They bring cheer to the whole look ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Love the outfit and your hair too!

    OdpovědětVymazat
  9. Šatičky jsou skvělé!:))

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi strašně zajímavá :-)

    OdpovědětVymazat
  11. vidím dobře, že máš na noze tak velkou modřinu?

    OdpovědětVymazat
  12. Tak s krevetkama jsme na tom stejně! Snědla bych jich tuny a všelijakejch mořskejch príšerek! Věpřový taky moc nemusím a doma jej vůbec nevaříme, anóbrž žijeme s muslimy, a kuřete jsem prostě a jednoduše přejedená a příjde mi chemický (pokud není teda ekobio od bábičky:). Nejradši mám hovězí a rybičky. A šatky jsou super, mám ráda šedou, sluší ti ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nicol:
    Ano, vidíš dobře :)
    Spadla jsem z motorky :D. Nebo spíše...motorka spadla na mě :)

    OdpovědětVymazat
  14. jejda ty si telátko :D jinak děkuji a zapomela jsem pochválit ty super šaty! k tobě se moc hodí

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle ti moc sluší :) i ty vlásky
    A já krevety miluju, ikdyž jsem je vlastně už docela dlouho neměla. Kuřete jsem nějak přejedená.A musím zaáchat nad tou barvou laku na nehty :).

    OdpovědětVymazat
  16. tie tvoje ohnivé vlasy, dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  17. I love your hair !


    http://maryloop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké šaty!
    A taky bych se v poslední době ládovala tím stejným... =D

    OdpovědětVymazat
  19. Ty náušnice jsou krásné a taky se mi moc líbí, jak máš ty vlasy jakoby nahoru!

    OdpovědětVymazat
  20. amazing dress and nail polish! love it :)

    http://beauty-jelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí tvoje vlasy! Zrzavá má pěkný odstín:) Je to tvoje přírodní barva? sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  22. Sluší Ti to hrozně moc, ty vlasy Ti takto seknou! A líbí se mi náušničky, jsou úžasně barevné a pozitivní! :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Mas krasne vlasy a mne sa pacia tak ako ti narastli...zbrcene a rozpustene...ale takto ti to tiez velmi svedci!

    OdpovědětVymazat
  24. You are very very beautiful,pretty and nice girl!!!!!!!!!!))*************

    OdpovědětVymazat
  25. ty saty jsou krasny!!!!
    chci je!.)
    sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Máš nádherné vlásky! A tyhle naušnice jsou bomba a k vlasům ti půjdou vždy perfektně!

    OdpovědětVymazat
  27. Super šaty, super účes, super nehty!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©