čtvrtek

She's a Maniak



Včerejší nákupy jsem si naprosto užila :)... 
Pomalu zjišťuji, že budu nákupní maniak, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč mám tendenci kupovat si i věci, které mi k ničemu nebudou, ale hlavně že je budu mít.
A pak najednou zjišťuji, že týden potom, co mi přišly peníze na účet, jsem téměř na mizině... Takže mám před sebou těžké časy, protože už si nebudu mít téměř co koupit, protože mi musí zbýt alespoň něco na 7/5 do Palladia. A proč? To se dozvíte v novém elle.
S kýmpak se tam potkám?


O úlovky z nákupů se s Vámi podělím příště.
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Ach Ceady!Ty fotky se stojany s oblečením mě zabijou!Už sem nebyla asi týden nakupovat!! :DD
    A v novém Elle jsou slevové kuponky?Pááni, běžím si pro něj, protože do Palladia bych taky moc chtěla a chystám se tam už půl roku :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jak seš na tom ty, ale chodím nakupovat 3x týdně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím jestli 7/5 bude v Palladium k hnutí, chystám se tam taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. jak moc ti rozumím:) vůbec nevím jestli mi na paladium zbyde..to se teprve uvidí:(

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, už zítra ukojím svou chuť po velkých nákupech! :DD <3

    OdpovědětVymazat
  6. mě zase v poslední době nakupování vůbec nebaví, nekoupila jsem si nic nového od té doby co jsem odjela do Německa, což už jsou dva měsíce... vůbec se mi nechce za nic utrácet...

    OdpovědětVymazat
  7. ach, to oblečení je úžasné! to mi nedělej! :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja se na elle vikend tesim!:)

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Huhůů, Palladium bude plný blogerek. Těším se :P:)

    OdpovědětVymazat
  10. jj, ty slevy musim využít!

    OdpovědětVymazat
  11. Já taky musím vyrazit na nějaké nákupy.. Kdybych ti řekla, jak dlouho jsem si nekoupila nic na sebe, budeš se mi smát.. :D Po zkouškách si ale udělám něčím radost :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja bych rekla, ze jsi uplne normalni holka!:-D
    my tohle delavame:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Jo tak já sem na mizině už delší dobu ..... zabíí mě to..:) aaaaaaaaa chci nakupovat...

    OdpovědětVymazat
  14. :D nejspíš tam pujdu i já :D :D ale fronty budou nekonečný :D

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna nebudu v ČR, když jsou ty slevy, což me na jednu stranu štve, ale na druhou stranu se budu mít určitě bezva :D Nákupy jsou bezva, ale musím hodně šetřit, takže raadost si udělám sem tam :)

    OdpovědětVymazat
  16. se mnou se potkáš na 100 procent! :D

    OdpovědětVymazat
  17. potom nam to vyfot vsetko:)

    OdpovědětVymazat
  18. Nooo já tam budu taky ;))
    a ten nakupovací pocit znám a pak mám toolik věci co nepotřebuju a hromadí se to hromadí.

    OdpovědětVymazat
  19. Už mám zase nakupní horečku, kdybych dostala peníze, hned vyrážím na nakupy!

    OdpovědětVymazat
  20. to znám, taky nakupuju i to co si v životě nevezmu :D

    OdpovědětVymazat
  21. Na Elle nákupy už se moooooooooooooooc těším :)

    OdpovědětVymazat
  22. S nakupováním se dokážu krotit... Nebo vytřískávám peníze z táty či mámy =D

    OdpovědětVymazat
  23. sme na tom stejně ;D Možná tam pojedu , tak doufám , že se potkáme!:)

    OdpovědětVymazat
  24. tu tu tu tuuuu...tiez jedna sopahola
    :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©