úterý

She´s maybe atheist

Mojí oblíbenou barvou vždy byla a bude tmavě modrá barva :).
Nemohu si pomoci, ale vždy jsem kvůli této barvě chtěla změnit barvu svých vlasů. Teď vás asi napadne, že jsem chtěla modrou hlavu jako ji má na řadě fotek Rosa-Fiona. To ne! Ale tou barvou, po které jsem odmalička toužila, byla hnědá. Protože právě k brunetám tato barva dokonale sedí! Jenže osud nechtěl, abych byla dokonalá bruneta, ke které by námořnická modř sedla. Ne a ne a ne :D. A to jsem se po nocích jako malá holčička modlila. Ani ne z toho důvodu, aby mi slušela modrá :D, ale abych neměla zrzavou barvu vlasů, díky které se mi ostatní ve školce smáli a nadávali mi do "rezavé palice".  A tak jsem na kostel a modlení zanevřela, protože mi ten "všemocný" nedokázal splnit takovouto maličkost a taky jsem nechápala, proč mám v neděli ráno mrznout v kostele, když si můžu přispat a potom jít na louku, kde mi přišlo, že jsem něčemu nad námi mnohem blíž.

TENTOKRÁT NIC-MOC ČLÁNEK... CO CHCETE, KDYŽ JE VENKU OŠKLIVO?
Máte chuť prohlédnout si F&F magazín online? http://magazine.ffmoda.com/cs-cz/home.html
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. náhodou bud rada že máš ryšavú však etraz sa všetky baby farbia anryšavo lebo je to IN :D a ty s anemusíš tak bud rada oni len pózujú a skutočnosti majú hnusnú popolavú myšaciu farbu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tmavě modrá je moje barva, mám ji nejraději :)
    Btw. ta druhá fotografie vypadý tak námořnicky :D PĚKNÁ.

    OdpovědětVymazat
  3. přesně , ať žijou barvičky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva je pěkná... :-)
    Jo, a jsem bruneta, co vždycky chtěla být zrzka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se jako bruneta narodila, ale vždycky jsem zase chtěla být blond, ale nikdy jsem se za to nemodlila,a když čtu tvůj článek tak asi ani nezačnu, začínám být sama ze sebou smířená, ale modrou....tu mám poslední dobou čím dál raději a čím tmavší tím lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jee.. FF magazin mam doma :) zrovna dneska jsem si ho donesla.. maji tam tooolik krasnych veci a ja mam taaaak prazdnou penezenku :D achjo, to je pech..

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká kabelka!! A botky taky. :P:)

    OdpovědětVymazat
  8. ta tvoje barva je přeci úžasná :D
    já jsem bruneta a brala bych jinou barvu, už od malička toužím po blond, ale naštěstí jsem dostatečně chytrá a vím, že by mi neslušela :D

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tak .. važ si svojí barvy vlasů :) co já bych za ní dala :)

    OdpovědětVymazat
  10. máš dost hezký vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  11. jéj, co já bych dala za zrzavou hlavu!:D
    A s tím kostelem a loukou máš absolutní pravdu!!!:-) Nechci tady rozvíjet debatu ohledně víry, abych se někoho nedotkla, ale absolutně souhlasím s tím, co píšeš v poslední (louka/kostel). Fakt moc hezky řečeno! A podle mě modrá sluší více zrzkám než brunetkám:D

    OdpovědětVymazat
  12. a ja som bruneta a chcem byť ryšava mne sa to páči ale ked som bola malasom chcela byť neviem asi blondína :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. taky miluju navy blue.) super kecky!!

    OdpovědětVymazat
  14. to ne! máš nádhernou barvu vlasů.. já vždycky chtěla bejt zrzka :)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju ;) A nebudeš tomu věřit, ale dneska jsem tě viděla v Kauflandu :D Chtěla jsem tě pozdravit, ale byla jsem tam s kámoškou a můj blog je ,,v utajení", nikdo o něm neví :D takže jsem to nechtěla vytahovat ;) A hlavně jsem si nebyla jistá, jestli to jseš ty, byla jsi dneska v kauflandu, že jo ? :D a nebo jsem si tě spletla :D

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju tvoje vlasy. A mně se modrá líbí víc na zrzkách než na brunetách :)

    OdpovědětVymazat
  17. Chudáku .... :D Já tě viděla u jogurtů a pak u kasy :D Před kauflandem jsem tě brečet neviděla :D A o vlasech mi ani nemluv, tohle počasí mě absolutně dožírá!!! :// A já do LTM chodim do školy, bydlim kousek :D Takže si to asi byla vážně ty :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to jsem zrovna neviděla, jak ti to upadlo :D A já taky nesnesu pocit, že někdo o blogu ví někdo z reality.... Kvůli tomu už jsem několikrát měnila adresu, teď si mylim, že už jsem ,,tajná " :D A nevypadáš hůř jak na fotkách, vypadáš ještě líp ;))

    OdpovědětVymazat
  19. To je super, že se s tim takhle vyrovnáváš :) Já kdybych zjistila, že o tom ví například někdo z mých přátel, hned bych blog smazala :D A třeba se zase někdy potkáme v kauflandu :D

    OdpovědětVymazat
  20. Týjo! Co si stěžuješ?
    Já bych za tu tvoji barvu dala cokoliv!(I když vím, že bych vypadala jak pako)
    A můžu se teda zeptat(jestli nechceš nemusíš mi odpovědět..) Ty jsi teda věřící nebo ateista?)

    OdpovědětVymazat
  21. topánočky za 1000 lajkov!

    OdpovědětVymazat
  22. já zase jsem chtěla být už od mala zrzka. Líbí se mi jak ve vás někteří lidi vidí rebelky. Barvvu vlasů bych s tebou hned měnila. A lásku k tmavě modré máme společnou

    OdpovědětVymazat
  23. No vidiš a já se teď zase každý večer modlím, abych se ráno vzbudila se zrzavými vlasy ;) Si holt nevyberem :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta kabelka je nádherná!! :))

    OdpovědětVymazat
  25. Bonjour!!! Ravi de te rencontrer!!!
    Bonne journée

    Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    OdpovědětVymazat
  26. Love your hair. :)

    It's such a pretty color.


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem zas vždycky chtěla být zrzavá, jako malá jsem milovala Pipi Dlouhou Punčochu, vlastně na ní koukám dodnes...

    OdpovědětVymazat
  28. Ty dětské prosby jsou stejně vždycky nejlepší! =)

    OdpovědětVymazat
  29. i like your bag!!
    http://juliasstyleutopia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading
    your posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that
    cover the same topics? Thank you!
    My page ; cocinas modernas

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©