čtvrtek

Stay all day 16h longlasting concealer

Už delší dobu mám problém s kruhy pod očima (čehož si můžete všimnou na fotkách) a tak jsem se znovu po delší době vydala hledat nějaký korektor, který by ke mně seděl a nebyl příliš drahý, protože zrovna nejsem tolik zámožná, abych si denně mohla něco koupit :D. (Což bych dělala velice ráda.)
A jelikož jsem po jarních nákupech, tak jsem v tuto chvíli přímo na mizině. Ale i přesto jsem si koupila tento korektor od essence, který splňoval všechny moje podmínky. A nebo jsem si ho koupila jen z toho důvodu, že po hodině zkoušení všemožných koretorů, jsem byla natolik vyčerpaná a už málem přesvědčená, že bych si měla jít koupit spíše vápno :D, protože korektory pro sněhuláky jednoduše nedělají :D.
Takže směle do toho :)... Já jsem s ním spokojená.


Video je dělané v rychlosti... a hlavně z toho důvodu, že jste se ptali, jak korektor vypadá. Takže to berte s  nadsázkou (myslím tím to moje vyjadřování, protože když si to pustím, tak mám pocit, že chodím do deváté třídy a ke všemu na pomocné škole :D)

SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Jsi mě rozesmála s tím vápnem :D,já mám taky korektory od essence a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. takže dobréé? taky tenhle chci vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  3. :)) otázka uplně mimo :D ale kolik stály ty boty v HMku ? :) zitra se tam chystam a nevim kolik si mám připravit :) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ten jsem si nedávno taky chtěla koupit, ale pochybovala jsem o kvalitě. Ale když ho chválíš, tak si ho možná i koupím...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. já korektor nepoužívám vubec :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hello!
    i love your blog!! i follow you now!
    Would you come in mine and follow me?i'd be very happy!
    XOXO
    http://kassandra-beinstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem sněhulák, svůj odstín korektoru jsem našla u vietnamců za dvacku, ale nemá zrovna ideální konzistenci no.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mívám kruhy pod očima, zatím se mi nejvíc osvědčil Garnier roll-on

    OdpovědětVymazat
  9. zlatá vo videu! taká sympoška!

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem na kruhy pod očima objevila takovej zelenej kyt od Fleur De Santé. Nanáší se pod make-up, je opravdu zelenej!!!! Měla jsem z toho děs a hrůzu, ale ty kruhy to zamaskuje s přehledem, zelená neprosvítá! Ten Tvůj ale taky určitě vyzkouším, protože zkusit se má všechno :)

    OdpovědětVymazat
  11. Korektor nepoužívám. Naštěstí. Měla bych s výběrem velmi podobný problém. Vápno je až moc výstižné!

    OdpovědětVymazat
  12. Našťastie nemám problémy s kruhami pod očami často, tak sa s tým nemusím trápiť.... :) Ale mám tiež problémy s bledou pleťou...ten tvoj korektor ale vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
  13. Fajn že ti sedne no, já s žádným ještě zkušenost neměla :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hele, když se na Clausa societatis nic neděje, tak můžeš zkusit přispět:)třeba jako Ladylui nebo s jakýmkoliv svým nápadem.
    Já jsem bohužel na to v podstatě sama a řeším pracovní problémy, takže je to trošku na vedlejší koleji.
    Rozhodně, ale to není, že by mě to přestalo bavit a vykašlala jsem se na to.:-)

    OdpovědětVymazat
  15. A kruhy pod očima, můžou být signálem nemoci, ale taky nevyspání, já se teď potýkala s opuchlejma víčkama:/ a kruhy pod očima se taky asi dostaví... ne že bych je neměla, ale budou ještě "vyvedenější"

    OdpovědětVymazat
  16. Jo fakt dík za reklamu.
    myslim, ze jsem to tam nastavila po zkusenostech z blog.cz s reklamama (hlásneš...) grrr... ale tady to asi tak moc není, co? Tak bych to vypnout mohla.
    Jestli by jsi do toho šla a měla i nějaké nápady, pomoc uvítám.

    OdpovědětVymazat
  17. taky si připadam jako kdyby počítali s tim že se všichni dobře opalujou a nedokázali vyrobit něco světlýho.. Já jsem opravdu bledule a s timhle mam problémy. Asi zbejvá opravdu vápno, bílá tempera anebo bílej pastel :-)

    OdpovědětVymazat
  18. No ono vůbec na blog.cz to bylo celkově na hlavu. Vlastně jsme to založili s jednou holčinou, ale ta je stále na blog.cz, na blogspot nechodí a v CS nic nedělá.
    Jo díky za fotku, já jsem na mail šla až později, než jsem ti psala:-)
    Určitě to chce víc aktivity, to vím, jenže sama na to nemám tolik času a ani momentálně náladu. Na projekty by bylo fajn mít víc lidí, k dnešku jw členů 30. Jestli bys měla zájem, tak ti povolím přístup abys mohla přispívat a můžeš začít s čím budeš chtít, co si budeš myslet že lidi zaujme

    OdpovědětVymazat
  19. tak mi prosím ještě napiš email, at to muzu hned udělat

    OdpovědětVymazat
  20. teď nevím co tou reklamou myslíš

    OdpovědětVymazat
  21. Takže by jsi měla mít na tom emailu odkaz k potvrzení a pak bys měla mít povolený příspěvky

    OdpovědětVymazat
  22. Asi ho také budu muset vyzkoušet, pač se současným moc spokojená nejsem...

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi strašně sympatická. :) Jé, korektor vypadá dobře. Na kruhy pod očima by se mi asi hodil. :DD

    OdpovědětVymazat
  24. S korektorem mám stejný problém jak ty, jsem jak vyblitý zelí, tudíž je na mě všechno moc tmavé:)

    OdpovědětVymazat
  25. ja korektor take pouzivam, hlavne teda od oriflame. a mam s nim dobre zkusenosti:)

    OdpovědětVymazat
  26. hrozne milujem tie tvoje videa :)))))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©