pondělí

About Meetup in Prague

Mám tady pro Vás slibované video... Kvalitu jsem musela o dost snížit, protože by se mi jinak video na vimeo ani na youtube nevešlo. A tak je sice kvalita horší, ale bloggerky jsou stále krásné :).
/KOPÍROVÁNÍ POVOLENO/
V létě by mi měla vyjít brigáda, takže na mém wishlistu by  se měla objevit nějaká menší a levnější kamera, se kterou by konečně vznikala kvalitní videa.
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Wáu, videodokumentace! Superní nápad!!!:-)
    Ty puntíkaté šatičky (nebo sukýnka?) na konci jsou Tvoje?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné video. Muselo to být příjemný den! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow!! Přiště me určitě berete! A děkuji moc, ikdyž vůbec nechápu, proč to říkáš zrovna ty :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jsem si nevšimla, co všechno si točila...povedené i ta hudba ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty taky, a ještě k tomu ukecaná a dokonalá ;-):-)

    OdpovědětVymazat
  6. to je skvělý!!!! uplně,jéžiši. )))

    OdpovědětVymazat
  7. no to by bylo úplně super, hrozně ráda bych všechny pozvala :). akorát nevím, jestli zapadnu. občas jsem trochu stydlivá a nikoho neznám

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18/4/11 18:15

    juu :D mne se strasne libi jak na Lucinku na eskalátorech klepe ten její přítel :DD

    OdpovědětVymazat
  9. jůů.. To jste si to museli pořádně užít :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Více než luxusní video :) pěkné provedení dnem, navíc ta muzika k tomu, nemám slov, jsi talent. :)

    OdpovědětVymazat
  11. skvelé video.. pani predavačky z lush majú skvelú tanečnú choreografiu.)

    OdpovědětVymazat
  12. to je supr video! a řekla bych že ti to trvalo dost dlouho takže obdiv za trpelivost :D:)
    http://donutsinvasionfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. bezva bezva!!
    lucince to na těch eskalátorech děsně sluší..
    a gábča je taky děsně krásná..závidím ji její vlasy:))

    OdpovědětVymazat
  14. jeeežiš :D já vůbec nevěděla žes to natáčela :D úžasný video! a že nám to ale všem sluší, co? ;)

    OdpovědětVymazat
  15. video je skvělé, a ta písnička, která jej doprovází také :) hezky jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
  16. týjo, super video! jsem ani nepostřehla, že jsi toho točila tolik :P a těch tančících slečen prodavaček jsem si tam ani nevšimla! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ceadinko jsi moc milá :)
    Příště se připojím, bude mi ctí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Super video! :) Můžu se tě zeptat, kde v Praze je Topshop? :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©