čtvrtek

April/May favourites


Tyhle tři věci bych mohla označit za kosmetické výrobky měsíce (mého měsíce).... 
V poslední době si alespoň jednou týdně obměňuju zásobu kosmetických výrobků a právě tyto tři mě tento měsíc okouzlily nebo jak bych to nazvala.  
1)  maska od Lush "mask of magnaminty" se kterou otvírejte dveře jedině lupičům, protože potom už ani nebude třeba hlídacího psa nebo alarmu :D. Věřte, že  se kdokoli natolik vyděsí, že od vás uteče.

2)  odličovač očí od Garnier má skvělé malé balení, takže se Vám v kabelce jednoduše ztratí a ani se nepronese. Proto je ideální pro Vás, které víkendové party končíte někde u kamarádů na gauči s rozmazanou řasenkou :D

3)  lak na vlasy Lybar pro objem vlasů. Má úžasné retro balení (první plus) a další je to, že není vůbec drahý.
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. joo ten garnier je skvely :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mask of magnamity je nepřekonatelná:-) Ale pravidelně s ní děsím i mamku:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Chválim Lush :) Jinak já když chodim po bytě s maskou Mořská BB všichni se mě lekají, protože prý vypadám jako smrt :D

    www.lush-mania.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí ten retro obal Lybaru, škoda, že laky nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. juhu mame dnes podobny clanek:)

    Tu masku asi vyzksousim, vsichni posledni dobou o kosmeticce Lush jenom basni:)

    OdpovědětVymazat
  6. tu masku už chci dlouho vyzkoušet, ale pořád jsem se nějak neodhodlala ji vyzkoušet =D a Garnier je fajn =)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Mask of mangaminty je suprová :-) Na krásný vlasy doporučuji Big od Lushe, je to nejlepší šampon, kterej jsem kdy měla!

    OdpovědětVymazat
  8. Aka je ta maska? Uz dlhsie ju chcem vyskusat, ale neviem.. mala som uz dve veci od LUSH, ale nic moc pre mna... ak mam pravdu povedat spolieham na tuto.. co na nu hovoris ty? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©