úterý

Baked müsli


Jak mi většina píšete, máte rádi recepty... A jelikož jsem přemýšlela nad receptem k snídani, který Vás nejlépe nakopne do nového dne, vyhrálo u mě zapékané müsli. Velice podobný recept už tady byl, ale nemohla jsem ho dohledat. Tak si alespoň osvěžíte paměť a taky chuťové buňky.

NA RECEPT BUDETE POTŘEBOVAT:

oves.vločky, brusinky, ořechy, popřípadě mandle, med, 2lžíce slunečnicového oleje, špetku mleté skořice

Vše lžící, poté klidně i rukama smícháme. Poté rozprostřeme na máslem vymazaný plech.
Pečeme na 200 stupňů.
 Každých 10minut prohrábneme lžící, aby se nám müsli nepřipékalo. Jakmile začne tmavnout, teplotu trouby snížíme na 160 stupňů. Celková doba pečení bude kolem 25minut, déle asi ani ne. 
Podáváme až vystydlé.


Už se nemohu dočkat, až mi Klárka pošle kalhoty z H&Mka, které mi včera koupila. Je tak hodňounká, že si ji opravdu nemohu vynachválit. No, kde seženete kamarádku (přes blogspot), která by Vám chtěla dělat nákupčí a ke všemu ještě poštovního holuba v jednom :D... a to nezapomeňte na to, že se se mnou dokáže bavit a je schopna o mně říct, že mám charisma, kráska moje jediná :D.


PŘÍŠTĚ SE TĚŠTE NA RECEPT NA CELOZRNNOU PIZZU
Müsli nakonec vložíme do jakékoli uzavíratelné nádoby. Já zvolila krabičku, která asi ještě před rokem sloužila ke "krémování".. :D
Ale nebojte se, je už tolikrát umývaná, že už může sloužit jen jako nádoba na domáci müsli. :) 
Do konce týdne se chystám vyhlásit GIVEAWAY, takže poslední opozdilci mají ještě tento týden poslední šanci zkusit štěstí.
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. a ešte by som si tam pohádzala čerstvé jahôdky!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju články s recepty !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Docela bych si dala.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. super, asi jediné pečené musli co bych jedla, protože neni nesmyslně sladké, jen zas ta u mě chybějící trouba..

    OdpovědětVymazat
  5. tak toto vyzerá fakt dobre! vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  6. takmer... moje kazdodenne ranajky.. :D tohoto sa nie a nie prejest.. a este cerstve ovocie alebo tvaroch...striedam..mňam

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře :) Ještě jsem ti nikdy nezkoušela takže to určitě zkusím :)Týjo takovou kamarádku bych taky brala! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi tedy poeta...takhle o mně básnit :D Ještě abych se dokopala na tu poštu, kterou tak nesnášim...ale snad ještě tenhle týden ;) Müsli vypadá skvěle, zase si budu muset nějaké upéct...

    OdpovědětVymazat
  9. mňam , myslím že tenhle recept vyzkouším v nejbližší době :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý recept, moc dobrý nápad :))

    OdpovědětVymazat
  11. Němůžu se dočkat receptu na tu celozrnnou pizzu! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mmm, to vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si říkala, že vypadáš hubeně. :) Ale dej si pozor ať to s tím hubnutím nepřeženeš.
    Ále, to je silný slovo, že jsem šikulka. :D Udělat pizzu je jednoduchý a koukám, že ses inspirovala a taky budeš dělat. :D Je fakt výborná. =oP
    To müsli vypadá taky moc dobře, ale vím že si ho raději koupím než se s tím dělat. Teď navíc müsli vůbec nejím, páč snídám ve vlaku. Takže vedou emco sušenky a müsli tyčinky. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Musli mám hrozně ráda. Ale fakt hrozně!

    OdpovědětVymazat
  15. Daří se mi skvěle :) Všechno tak ňák vychází, tetování se hojí, s přítelem je to čím dál tím úžasnější :)) Momentálně jsem nejšťastnější tvor pod sluncem :) Co ty a Ondra?

    OdpovědětVymazat
  16. shame on you, aj ja chcem kamaratku cez blogspot :) a inak to vyzera chutne, hoci ja moc ovsenne vlocky nemusim, ale dala by som si hrozienka, skor sa tesim na ten recept na pizzu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mňam! To musím vyzkoušet! Můžu se zeptat odkud je ta lahvička, vím že od krému, ale kde v jakém obchodě si krém koupila? Děsně se mi líbí! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tyjo, to vypadá hodně dobře, vyjde to možná i levněji než to otřesně drahé musli, co kupuju v obchodech.. :) Jinak máš parádní blog, ten recept na celozrnnou pizzu budu vyhlížet!

    OdpovědětVymazat
  19. Už se těším až hodíš článek s tou pizzou. No, ta z bílé mouky není zrovna zdravá kvůli tomu těstu. Alespoň tak mě to vysvětlily ty blbý doktorky v Motole. Prej bych si jí měla dávat jen občas, ale já na ně z vysoka seru. :D
    No, tak to já permanentně žeru. :D Ale zase 5x denně, takže moc nepřibírám. Jen už nemám 55 kilo, ale kolem 57 a nedávno už jsem měla i 59! Naštěstí to ale samo spadlo na těch 57 a nijak jsem na tom nepřičinila. Už nemám prostě vůli na to držet dietu a zas tak moc tlustě si nepřipadám, že bych to chtěla nějak razantně řešit. :D Teď se moje myšlenky točí kolem něceho lepšího a mnohem hezčího. :)

    OdpovědětVymazat
  20. O víkendu budu doma nejspíš sama, tak budu kuchtit. Akorát se bojim že vetšina těch brusinek skončí spíš ve mě než v müsli :-)

    OdpovědětVymazat
  21. a tak na poprvé to není asi tak málo, dnes jsem byla zase :)

    OdpovědětVymazat
  22. Pohublejší jo? :D To si nejsem úplně jistá, ale děkuji :) Postel mi závidí sand každý, ale upřímně jsem spala už i na pohodlnější...

    OdpovědětVymazat
  23. Nj, ale i pečivo je celozrnné. To bílé mám taky tak trochu zakázané. No, já sním vždycky celou 30 cm nebo půlku 45 cm, takže si tu bílou dávám jednou za měsíc. :D Tu celozrnnou můžu asi častěji. :D
    Teď už mám zas 58 kg, ale co nadělám. :D Jj, ta váha je tak akorát. Mě na atropologii zjistili, že mám minimálně 55 kilo, tak je to v pohodě. Kdybych alespoň nemusela pořád naříkat nářky mých vychrtlých spolužaček, jak jsou strašně tlusté a musí zhubnout a taky že skoro nejí. :D To si pak připadám jako nenažraný prase, když jím 5x denně a rozhodně nejsem vychrtlá. I když mi pár spolužáků pořád říká jak jsem strašně hubená, ale to mi chtěj jenom dodat sebevědomí. :D Jsou to moje zlatíčka. :))
    Jj, zamilovanost.. Konečně do nějakého trochu reálného kluka. Už jsme si i smskovali, ale najednou přestal odpovídat a ve škole se na mě ani nepodívá. My se osobně neznáme totiž, jen jsem řekla kámošovi, kterej se s ním zná, aby mu řekl jestli mi nedá číslo. Je to zamotaný! :D Snad to ještě dobře dopadne, no. =o/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©