sobota

Ceady loves H&M !!!!

připravuje se další DIY
Já vím, jsem chodící reklama na H&Mko :D. Ale jednoduše si nemohu pomoct. Protože přesně tohle je můj styl. A nikde jinde ho nemohu najít. Takže si drbejte, jak chcete :D. H&Mko mi jen tak nevymluvíte!
A tady foto mého dnešního obědu
Už v pondělí mi dojde balíček. Zatím Vás nechám napjaté. Ale prozradím Vám snad jen to, že je, na co se těšit. :)

A nezapomeňte se zúčastnit GIVEAWAY, protože již brzy bude ukončena :).

SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. nohavice a tielko k sebe idú perfektne :) skvelý obed.. a teším sa na DIY ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nikdy ti ho rozmlouvat nebudu! Je to i má celoživotní láska! :D

    OdpovědětVymazat
  3. H&Mko je skvělí. A tobě to moc sluší, ten outfit je super :)) A nedělej mi sakra chutě s tim salátem :// :((

    OdpovědětVymazat
  4. Máš svůj styl a hodně ti to sluší. A z toho oběda se mi sbíhaj sliny .-)

    OdpovědětVymazat
  5. ja chci ten salat!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Teď tě musím jedině pochválit!
    Je to tvůj nejlepší outfit ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Babičkovský styl? Nic proti.

    OdpovědětVymazat
  8. That looks really great, I like your style!

    http://www.ethnicspring.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. s háemkem tě chápu, tka skoro jinde nemůžu nakupovat (kromě sekáčů, teda)...
    A šopák jsem taky včera měla :D

    OdpovědětVymazat
  10. há-emko miluju a není důvod proč ho nemilovat! a těším se na DIY!

    OdpovědětVymazat
  11. ja jsem mela radeji HM driv, kdyz nebylo tak oblibene..ted kdyz si tam neco koupim, tak v tom samem potkam dost jinych lidi a to ja nerada. takze chodim spis do jinych obchodu, protoze vseude se da najit nejaky ten poklad, i kdyz ty obchody vseobecne stoji treba za prd...

    OdpovědětVymazat
  12. Neboj se zelených stínů, určitě by ti slušely:-) Já jsem je teda začala nosit až s mým přítelem milujícím všechno zelené..:-D

    OdpovědětVymazat
  13. I think this post is great!!!
    congratulations =)
    xxx

    OdpovědětVymazat
  14. HáeMkko je nejlepší na světě, miluju ty hadry a máš naprosto super styl ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní23/5/11 14:00

    nemáš komplexy když třeba na ulici potkáš nějaké hezké slečny?

    OdpovědětVymazat
  16. tie hnedé boty sa mi páááčia!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymous:
    ???
    Takovou otázku vymyslí opravdu jen inteligentní jedinec.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©