středa

Celebration

MÁM PROSBU...NEMOHLI BYSTE MI ODPOVĚDĚT TADY NA fb NA JEDNU OTÁZKU?
A říkejte si co chcete :D... Za takovéto situace se hřešit musí :D
boty H&M




Můj přítel včera úspěšně složil ústní maturitu, ze které dostal 1,1,2. :) Teď už ho jen čeká písemná část a může se odjet na brigádu do Itálie :).

A jelikož bych mu krom oslavy měla udělat radost i v jiné oblasti, než-li té žaludeční, měla bych se k němu dnes vypravit a dokončit, co jsem včera započala.
Mějte se hezky. 
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. super kecky! a nemám ráda kupovaný zákusky a dorty:P :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam! :-) Jinak nádherné boty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak samozřejmě, ja bych to asi taky tak okecala :D
    Ty botičky jsou boží :( škoda, že se do H&M nedostanu:(

    OdpovědětVymazat
  4. ohh ñam ñam ñam delicious these cakes
    enjoy darling !!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace! A v takové situaci se vážně na dietu nehledí..:-)

    OdpovědětVymazat
  6. všekto by som to pojedlaaaaaa milujem sladkosti :D sakra a čokolády !hmmmmm strašne ma dostáva kombinácia čerešní a čokolády alebo višne!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, vypadá to fakt dobře :) A je fakt dost dobrej, skvělý známky!! Botky se mi moc líbí, kolik tě stály? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ceady a ty maturuješ za rok? :)

    OdpovědětVymazat
  9. A děkujeme za tu chválu:-)

    OdpovědětVymazat
  10. děláš mi strašný chutě:)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju moc moc moc!!! :*)

    OdpovědětVymazat
  12. mm! taky bych si dala! :D :) ♥

    OdpovědětVymazat
  13. a jinak taky gratuluji! :) já jenom čekám, až mi kámoš napíše jak dopadnul :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Jéj s tima zákuskama mi děláš děsný chutě :D Ale Gratuluju, gratuluju a gratuluju! :) .. Jo a držím palce, aby jsi našla tu zašitou sukni ;) :D

    OdpovědětVymazat
  15. mnaam tie zakusky vyzeraju famozne!a gratulujem:))

    OdpovědětVymazat
  16. jůůůůůů
    ty jsou žůžo!

    OdpovědětVymazat
  17. mňam
    a boty úplne úžasné

    OdpovědětVymazat
  18. júj botičky krásne:) a gratulujem!

    OdpovědětVymazat
  19. Také gratuluju! A vůbec mi nevadí, že ty zákusky jsou kupované :D

    OdpovědětVymazat
  20. No tak to si všechno pořádně užijte, to se oslavit musí ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkně připravené :) A líbila se ti nějaká z jejich písní :) Mě nejvíc stop!Stop! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluji ! Děláš mi velký chutě na dortíky :D

    OdpovědětVymazat
  23. len oslavujte! kolko vládzete! :D

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  24. people are on diet here to get ready for summer, and you show a cake? :-))
    Great Blog,
    http://www.thedollsfactory.com

    OdpovědětVymazat
  25. Gratulujem aj keď popravde som nepochopila čo oslavuješ ale to stejnak nevadí ...že ? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jo jasne už som to prečítala...he he to vieš blondína :) tak ešte raz gratulujem ...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©