neděle

Colored Lenses GEO Nudy Gray


http://www.barevnecocky.eu/eshop/geo/nudy-color/barevne-cocky-nudy-grey/

moje přirozená barva oka
 Slibovala jsem Vám recenzi na kontaktní čočky barevnecocky.eu... Nejprve mám tady pro Vás moje fotky. Fotky kamarádek budou příště, slibuju. 
Jako zrzka se zeleno-hnědo-zrzavýma očima jsem si nebyla moc jistá, zda-li mi bude šedá barva kontaktních čoček slušet. A nakonec z nich mám nejlepší pocit, protože jsou přirozené a velice pěkně kryjí mou přirozenou barvu oka. I když je pravdou, že občas sjíždí o milimetr níže, jakmile můj zrak upře pohled vzhůru. Ale to nic nemění na výsledném dojmu, který z těchto čoček mají ostatní.
Druhé foto berte s nadhledem. Přítel udělal jednu fotku téměř z ptačí perspektivy, takže vypadám jak nějaká hororová postavička :D. Takže Vám přeju pěkné sny :D.


rozkošné pouzdro na čočky "hrošík"
A jak vůbec zjistit, že tyto čočky nejsou jen nějaké padělky? 
Na každém balení GEO kontaktních čoček naleznete tzv. kód pravosti-  anti fake sticker je  malá zelená nálepka s nápisem GEO a stíratelným políčkem. Právě ta po setření ukáže kód, který se zadá na té stránce.http://www.fw1860.com/en/, kde si ověříte jejich pravo
st.
Pro ukázku kódu mám tady pro vás balení zelených čoček, protože na ty šedé se mi hned vrhla moje maminka dříve, než jsem stačila přijet domů, takže balení od těchto šedých čoček mi vyhodila :D a vítala s krásně šedýma očima jako panenka.


Kdybych měla zmínit plus těchto kontaktních čoček, tak to bude zejména ...
nízká cena za velice dobrou kvalitu  
...možnost výběru dioptrií na každé oko jiné a za stále stejnou cenu
 ...vysoké krytí 
...pohled jako "panenka"
A minus...
...jako začátečníkovi mi trvalo trochu déle nasazení čoček. Ale to by byl minus asi u všech, protože začátečník si jednoduše neumí nasadit kontaktní čočky. :D Takže pokud nemáte zkušenosti, tak počítejte se šílenými nervy :D.
A věřte, že na konci týdne už budete vědět jak na to a problém bude odstraněn.
Pro ty "pomalejší" jako jsem já můžu udělat návod na to, jak si jednoduše nasadit kontaktní čočky... Protože je více způsobů jak na to.

A VIDEO NA ZÁVĚR:
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Anonymní29/5/11 20:39

    Vypadáš v nich strašně děsive, jak z nějakýho hororu:(:( Jsem rozhodně pro ne!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já bych si je klidně koupila, ale takové peníze navíc opravdu nemám :D To byl spíš vtip ;) To si piš, že by se mi líbily víc zadarmo, ale těch čtenářů prostě tolik asi nenasbírám...

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerajú ako nakreslené na tvojich očiach :D i keď je pravda, že kryjú dobre...nemáš aj modré šošovky?:D by ma celkom zajímalo ako by si vyzerala so svetlými očami

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní29/5/11 21:10

    Ty běž hrát do hororu, už jen ta fotografie vedle, kde vypadáš jako zrzavá samara :-D

    OdpovědětVymazat
  5. uprimne receno se mi vic libis se svoji prirozenou barvou.. :-)
    kamaradka taky zkousela tmavsi cocky a taky se mi to moc nezdalo..vypadala stejne jako ty, trosku desive.. :-/
    vic by ti mohly sluset spis zeleny nebo nejaky svetly, tyhle jsou na tebe asi proste moc tmavy..

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní29/5/11 23:08

    Ceady, já ti fandím, ale upřímně... ty čočky jsou fakt děsivý.
    Jsi krásná holka, nepotřebuješ měnit barvu očí, tvoje je nej! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní30/5/11 00:23

    Auuuuu, Ceadynko, oči se skloňují jinak...
    Mně se ty šedé moc nelíbí, jsou takové nijaké. Jsem zvědavá spíš na ostatní barvičky. :) Sama bych ráda vyzkoušela barevné čočky, ale když jsem měla astigmatismus, tak jsem je nemohla nosit a nevím, jestli se po operaci očí nosit smí...
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem asi jediná, ale mě se ty šedé na tobě opravdu líběj. Ikdyž myslim si že ta zelená ti jako zrzce taky bude slušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja chcem vyskusat modre, lenze potrebujem dioptricke a mam kazde oko inu dioptriu, co vyjde uz trosku drahsie, ako taketo nedioptricke, navyse su balene zvacsa po 2 takze, keby mi nesedia mam navyse z kazdeho balenia...ale inak to vyzera zaujimavo... tvoje vlastne sa mi myslim paci viac vlastne, si tak zaujimavejsia, druha vec je vidiet to nazivo:)

    OdpovědětVymazat
  10. so perfect blog..love your blogwork keep on that honey :))
    follow us and we will follow you back in the next few hours..
    kisses from GREECE.
    http://modeliciousbites.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. já nevím, je to divný, nejsi to Ty
    dree

    OdpovědětVymazat
  12. Více se mi na tobě líbí tvá přirozená barva...

    OdpovědětVymazat
  13. They look great on you,they match your hair color perfectly :)

    OdpovědětVymazat
  14. bohuzial to som nejako prehliadla,prepac len ja som zvyknuta nosit cocky s mesacnou vymenou, 3-mesačná výmena mi pride dost dlha doba, a nejak som sa nedocitala, kolko stoji postovne na SR. Ked som nedavno hladala na nete, kde sa daju najst za slusnu cenu, nasla som zvacsa len tieto s 3 mesacnou vymenou,a aj zakrivenie rohovky bolo ine, viem, ze ich nemusim nosit 3 mes., ale zvyk je zvyk. Mam vyskusane uz aj denne, takze to viem trosku posudit, aj ked nie tonovane. Kupujem si zvacsa balenie na pol roka, ktore ma vyjde neporovnatelne lacnejsie proti tymto kusovkam.

    OdpovědětVymazat
  15. Lovely ! It's amazing ! Follow you now !

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jo, jsou hrozně zajímavý, nádherné fotky! Hned se na tu stránku musím mrknout ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní2/6/11 08:59

    Radsi se o tu zurnalistiku ani nepokousej, "s krasne sedymi oci" by sis tam akorat urizla poradnou ostudu :-(

    http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=202&dotaz=o%C4%8Di#nadpis9
    http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=o%C4%8Di&Hledej=Hledej

    OdpovědětVymazat
  18. Mě taky ty čočky i to video trochu děsí. Uvažovala jsem už dřív že si nějaké pořídím. Teď mě spíš láká ten hroší obal :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©