čtvrtek

DIY: American Apparel Style Transparent Clutch

Na průhledné psaníčko budeme potřebovat:
Folii, zip, průhlednou nit a nit ve stejné barvě, jakou má látka na zipu, nůžky, špendlíky a zvýrazňovač
1) Na prvním obrázku pro srovnání, z jaké velikosti folie jsem vycházela a taky foto, čím jsem se při práci živila :D. 

2) Šíři kabelky si buď zašpendlíme špendlíčky nebo využijeme slabý zvýrazňovač, pomocí něhož si vytvoříme přímky na obou stranách kabelky.
Záleží jen na Vás jak velké psaníčko si uděláte. Já zvolila větší rozměry

3) Po zašití stran, zbytky folie odstřihneme asi ve vzdálenosti jednoho centimetru od zašívání, aby se nám kabelka později nerozpárala.


4) Poté přejdeme k poslednímu obrázku a také kroku... Zapnutý zip všijeme naruby (viz foto). Poté zip rozepneme a psaníčko otočíme na rub...


5) vše je hotové.... "Můžete jít rovnou na párty"
samozřejmě jsem mohla použít lepší barvu nitě, ale řekněme, že jsem chtěla nafotit názornější postup :D
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Psaníčko? To je přímo psaní :D :D Přijde mi trochu velké takže mírně nepraktické, ale jinak se ti to moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že to je velmi, ale opravdu velmi nepraktické...
    Ovšem musím uznat, že jsi šikovná a práce se Ti povedla... =)

    OdpovědětVymazat
  3. to se mi moc líbí! :) já se chystám vyrobit si nějaké pořádně barevné. možná dvě :D

    OdpovědětVymazat
  4. dost dobry!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo, strašně bych chtěla taky umět vyrobit něco takovýho :D jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, šikulo :)))

    OdpovědětVymazat
  7. to je super. kde jsi kupovala tu folii?

    OdpovědětVymazat
  8. nápad je to moc dobrý, ale já bych takovou kabelku mít asi nemohla, vadilo by mě že do ní vvšichni vidí :)

    OdpovědětVymazat
  9. super nápad, to zkusim! ještě by bylo dobrý tam třeba dát nějakej výrazně barevnej zip.

    OdpovědětVymazat
  10. a kde dostanem takú foliu?

    OdpovědětVymazat
  11. připadá mi nějak moc velká. Jinak tenhle trend se mi moc nelíbí. Vadilo by mi kdyby každej viděl co mam v kabelce.

    OdpovědětVymazat
  12. ja by som bral niečo takéto v žltej koženke napríklad :P neušiješ mi? O:-)

    OdpovědětVymazat
  13. já tu plachtu mám asi ještě někde doma ze stanování :D možná vyrobím hahahah

    OdpovědětVymazat
  14. och vydarené, :) zbožňujem priehľadnosť!

    OdpovědětVymazat
  15. bomba! je to opravdu senzační)

    OdpovědětVymazat
  16. tak tohle jsem ani nečekala, že by se to dalo vyrobit hezky doma v pohodlí, vypadá to vážně super. a teď vážně uvažuju nad tím, že si to doma vyrobím.. nechce se mi chodit do HM :D:))
    díky za bezva tip!.)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, obdivuji Tě, že se Ti chtělo! Teda, mně by se taky chtělo, ale tím by to skončilo. :D

    OdpovědětVymazat
  18. super návod, ale já nějak nedokážu těm průhledným kabelkám přijít na chuť =D

    OdpovědětVymazat
  19. jéé vy jste všechny takové hezky tvořivé :) to fakt obdivuji! Povedlo se Ti já bych nějakou pruhlednou tašku také potřebovala, ale do výroby se mi moc nechce pouštět takže asi počkám až někde v obchodě na nějakou narazím :D

    OdpovědětVymazat
  20. ty jsi ale fakt šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  21. já vím, že to nebylo nic moc.. ale to už je jedno :) dneska jsem papala spořádaně.. až až :)

    OdpovědětVymazat
  22. A já se jen nechám unášet na vlnách tohohle nápadu. Šikovná slečna

    OdpovědětVymazat
  23. Great DIY !

    I like your blog !

    If you like french fashion, you should check out mine, and follow me if you like it ;)


    xx


    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  24. Nejlepšíí. :) Wow, jsi šikulka!! ♥
    Jinak jsem zkoušela první animace. :DD:)

    OdpovědětVymazat
  25. Super!!!
    Bonne idée!!!
    Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  26. super, vypadá to fakt dobře, ale já bych takovou kabelku mít nemohla, protože by všichni viděli, kolik nepotřebných blbostí v ní nosím:D

    OdpovědětVymazat
  27. Wow, nice idea :)

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©