úterý

DIY: t-shirt bag

Mám tady pro Vás další článek DIY, který jsem si nemohla nechat odpustit.
Dlouho jsem uvažovala, zda-li se do tvorby "t-shirt bag" pouštět, ale nakonec jsem se odhodlala obětovat již obětované tričko ROXY, které mi nakousal můj rozkošný mazlíček (potkan) :D.
A i když jsem nedoufala, že se mi to povede. Opak se stal pravdou. Dokonce i celý výtvor trval necelých pět minut. Opravdu není nic jednoduššího, než si vyrobit tuto tašku z již nenošeného trika :).

Co budete potřebovat?
TRIČKO, NŮŽKY, SPÍNACÍ ŠPENDLÍK
1) nejprve odstřihněte rukávy, tak aby se Vám později taška lépe uchopila. Proto budou potřeba o něco větší otvory.
2) prostřihněte část u krku ve tvaru U nebo V, záleží jen na Vás. Já dala přednost širokému U
3) ze zbylé odstřižené látky nastříhejte proužky (4)
4) vemte si spínací špendlík, který připíchnete k proužku, který protáhnete spodní části trika, kterou si lehce nastříhneme v několika částech, abychom v nich mohli provléknout zbylé proužky. 
(trochu nepochopitelné :D, ale vy na to příjdete :D. Věřím Vám!)
5)  Každý proužek svážeme a utáhneme tak, aby nám později nepropadla bota skrz :D. A nakonec svážeme všechny proužky dohromady. :)
NEZAPOMEŇTE SE ZÚČASTNIT GIVEAWAY
6) botu vložíme do "t-shirt bag"
více o této tašce naleznete na http://honestlywtf.com/diy/diy-market-bag a také na http://www.leethal.net/zine/?p=1344 
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. to je krásna farbaaa:))

    OdpovědětVymazat
  2. já se bojím objetovat věc :D ale je supr :)

    OdpovědětVymazat
  3. to dělávám z tílek uplně jednoduše - obrátím na ruby, dole udělám uzel, převrátím zpět a jde se :) a ještě líp z něj zase kdykolí může být tílko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad ! Jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, nějak jsem to nepochopila, ale výsledek je dokonalý!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. cítim vodu...slanú :-O more!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ji z jednoho krámku poblíž našeho města :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je prima napád! Vypadá to fakt dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nápad, kam na ně chodíš? :)

    OdpovědětVymazat
  10. hej tak to je fakt parádní nápad :D)).

    OdpovědětVymazat
  11. Ó, tak tomu říkám NÁPAD. Taška z trička..vypadá úžasně a jistota, že úplně stejnou nebude mít NIKDO, je víc než příjemná. A líbí se mi, že to neobnáší žádný šití..to já nerada...;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní paráda :))Až najdu správně originální tričko na zničení, obětuji ho! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. zbožňujem Roxy, a tvoje DIY!

    OdpovědětVymazat
  14. "Fešn pytlík na bačkůrky" :D Povedené!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mooc pěkný a zajímavý :) nejspíš si něco takového udělám taky :)

    OdpovědětVymazat
  16. ooo ty blázne (:D) jak můžeš zničit tak krásný tričko :D ( nemyslím to zle) jinak je to moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle je nejvíc, jdu to zkusit... =)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je krásný!!Moc se ti to povedlo a skvělý nápad!:))

    OdpovědětVymazat
  19. Co Tě to napadá? :) Jen mám toho teď strašlivě moc a nemám čas moc obíhat blogy :( Tenhle týden je krizový, ale snad bude líp :) Triko-taška je super nápad!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak teraz si ma dostala! Dokonalosť! : )

    OdpovědětVymazat
  21. Jsi šikulka. :-) Moc pěkné...

    OdpovědětVymazat
  22. Neboj, je to "jen" škola. Na FB jsem Ti psala, ale asi to prostě nepřišlo. Po těch kalhotách se mrknu, ale nejdříve v pátek :(

    OdpovědětVymazat
  23. tak toto je super :) velmi sikovna :)

    OdpovědětVymazat
  24. vážně se ti povedla ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuju ti moc za komentář na mojem blogu :)Ten návod je skvělýá a tvůj blog se mi moc líbí! :)Sleduju tě.

    OdpovědětVymazat
  26. hello there :)!!!!!really nice blog xx and great idea with the bag <3 it

    OdpovědětVymazat
  27. Jé a mohla bych s tebou udělat rozhovor já? :)Já už nad tím přemýšlela ale právě jsem si myslela že musíš být určitě rozhovorově vytížená :)

    OdpovědětVymazat
  28. o muj bože!jdu hledat triko! :D nádhera

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©