pondělí

ELLE fashion shopping weekend


Miluju nákupy a ještě více nakupování s Klárkou, se kterou bych se nebýt blogu nikdy neseznámila :). 
A jak dopadly nákupy? Ty dopadly velice dobře. O to, co jsem si koupila,se s vámi podělím již brzy. Teď tady ale pro Vás mám jen pár fotek z nákupů :). 
Bohužel jsem se nezúčastnila sobotní módní přehlídky, ale za to jsem byla s Klárkou, a to mi za to stálo!

Asi by to už chtělo zase nějaký ten zdravější recept, viďte? Asi se kvůli Vám stavím ve zdravé výživě, abych nakoupila potraviny v biokvalitě, když už hodlám vařit zdravě. Recept bude během týdně, slibuji!

SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. úžasne ti bolo určite :) tá posledná animácia je taká zaujímavá :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, těším se, až ukážeš nákup! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No jo bobku jsi ta nejhorší z nejhorších a proto Tě mám tak ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jsem zvědavá ,co jsi si pořídila :D

    OdpovědětVymazat
  5. fotky hezký..miluju topshop a potraviny marks and spencer....

    OdpovědětVymazat
  6. super fotky. určitě sis to moc užila! ))

    OdpovědětVymazat
  7. chcem vidiet co si kupila! :D
    aaa vediet ako alebo cez co si robila tu poslednu fotku? :)

    OdpovědětVymazat
  8. fotkyy fotky fotky vecii!:):D
    posledni fotka, ty efekty, jéé!

    OdpovědětVymazat
  9. Lucky you!! I'm curious about what you boughhttt !

    OdpovědětVymazat
  10. ta poslední animace je dobrá!

    OdpovědětVymazat
  11. no to som zvedavá čo si ulovila ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní23/1/13 17:11

    I think this is among the most vital info for
    me. And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is great, the articles is really nice : D. Good job, cheers
    Feel free to surf my web-site : alanya immobilien

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©