sobota

elle march

Pokud neumíte azbuku, asi si moc nepočtete. Tedy ne, že já bych si nějak začetla, ale i z dlouhé chvíle není od věci prolistovat si časopis, kterému nerozumím :D. Pouze prolistovávat stránkami a přitom se nechat unášet inspirativní fotografiemi úplně beze slov. :) Jen tak... z dlouhé chvíle.
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. fotky bývají dostačující :)

    OdpovědětVymazat
  2. na vetsine tech modelek je na prvni pohled atrny, ze to jsou rusky :D

    OdpovědětVymazat
  3. kochám sa tým úžasným elle. kebyže viem azbuku, tak si aj prečítam :D no čo..

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tvoje s Tebou je šilená, líbí se mi! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ta fotečka barevně upravená je úžasná! Strašlivě ti to tam sluší a je to zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  6. ehm já si v paříži koupila Vogue paris...francouzsky umim uplny kulový a z ruska jsem si dovezla elle a marie claire...azbuku taky neumim...ale jsou tam krásný inspirativní fotky....

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©