pondělí

Elle streetstyle

pro přemístění na webové stránky klikněte na obrázek
Myslíte si, že se oblékáte zajímavě až výstředně? Tak je tato soutěž určena právě pro Vás. Více se o pravidlech a výhrách dozvíte přímo na webové stránce Elle streetstyle.
Přeju Vám hodně štěstí :).



SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Ta soutěž je rozhodně hodně zajímavá, ale boužel ne pro mě, protože sama se oblékám nudně :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Kate Mary, soutěž opravdu vypadá zajímavě, ale taky to neni nic pro mě ;)) A skvělí outfit ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli se mi do té doby podaří vyfotit outfit, se kterým budu spokojená, tak se přihlásím, ta soutěž vypadá vážně slibně a zajímavě :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Připadá mi to jako super nápad :-) Skvěle outfit!

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá soutěž! :) Krásný outfit! :*

    OdpovědětVymazat
  6. coo..takato sutaz hm hmm. este som sa nikdy do ziadnej nezapojila.. skusim? :P
    ..a tvoje fotky NAADHERA.. uzasne oblecena..moje srdiecko krici.. YEAAH!

    OdpovědětVymazat
  7. krásne šaty a farba svetríka je božská :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty si ale kus kočky! žeriem ťa!

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní16/5/11 20:40

    Šatičky jsou pěkné, ale černá podprsenka pod bílou? To je poněkud nešťastný výběr...
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  10. podprsenka byla světle šedá, ale bohužel při doupravování fotek na všech vypadá, jako bych neměla soudnost.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní17/7/11 23:20

    To je vtip? Ty šaty si vyhrabala kde? Ne všechno v sekáči nebo vintage musí být pěkný.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou úžasné... Strašně moc se mi líbí! Kde si je sehnala??

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©