pondělí

Eternal Sunshine of the Spotless Mind


WOW!
Nevím, jak jinak, jednodušeji vyjádřit první moment svých pocitů ve chvíli, kdy nastaly titulky. 
A další věc, kterou netuším je ta, jak je možné, že mi tento film unikl a také to, že ho mám na počítači už nějaký ten pátek a teprve včera jsem se odhodlala si ho pustit. 
Musím říct, že ačkoli jsem v dětství filmy s Jimem Carreym zavrhovala (př. Maska), nyní (v posledních letech) se stal právě on mým nejoblíbenějším hercem a filmy, ve kterých je obsazen patří také k těm stěžejním.

Nebudu prozrazovat děj, protože se tady najdou takoví opozdilci jako jsem byla já. Určitě bych vám  prozradila, jak se znám, hlavní zápletku a rozuzlení celého děje, takže už by nemělo cenu tento film shlédnout.


Stačí jen říct, že pro mě byl excelentní! (i slzička ukápla a ne jedna)
Jakmile dokoukáte film a nutí vás o celém snímku ještě nějakou dobu přemýšlet, znamená to, že to nebyl jen tak tuctový film. A přesně tento film nebyl, nebyl tuctový!
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Tak tento unikol aj mne!! Díky za typ..
    Mne sa teda vážne páčil s Jimom Carreym film I love you Phillip Morris.. dokonca podľa skutočnej udalosti čomu sme nechceli ani veriť a pátrali sme a predsa to bola pravda! Ak si nevidela, určite si pozri :-)

    OdpovědětVymazat
  2. I'm having a giveaway for a $75 gift card to old gold boutique if you'd like to check it out. xx
    devorelebeaumonstre.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle film nemám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuju film "23", Jim Carrey je tam k nepoznání. A jestli/až skoukneš, dej mi vědět, jak dlouho po shlédnutí jsi všude viděla to číslo. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vyzerá fakt zaujímavo ...niečo som registrovala o tom filme ale nejak ma nezaujal na prvý pohľad teraz si ho ale pri najbližšej príležitosti pozriem

    OdpovědětVymazat
  6. tak to určitě stojí za to.
    dneska si ho stáhnu! díky))

    OdpovědětVymazat
  7. Viděla jsi Truman show? Jestli ne, tak se na to určitě koukni, můj nejoblíbenější film s JC

    OdpovědětVymazat
  8. ten film je fantastický, Kate Winslet je fantastická, a Jim Carry mal veľký herecký potenciál, škoda že ho vyplytval práve na filmy ako je Maska, tento film rozhodne nie je tuctový :))

    OdpovědětVymazat
  9. ZBOŽŇUJEM TEN FILM!!♥

    OdpovědětVymazat
  10. Týnuše : 23 jsem viděla :). A to číslo jsem ještě další den viděla všude, tedy respektive to číslo viděl všude můj přítel a stále mi to vnucoval :D.

    Flabgee : Ano, viděla jsem ho asi 5x. Opravdu úžasný film.

    OdpovědětVymazat
  11. musim si pozriet ten film:) vyzera byt superr. len nech to stihnem lebo zachvilu akademicky za par dni :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten film ve mně nechal moc.! Hudba, děj, ta zvláštnost toho filmu! No, probulela jsem to. Naprosto úžasný.
    :)

    OdpovědětVymazat
  13. Věčný svit neposkvrněné mysli miluju!! Nádherný film, a taky se jsem až tam poznala, jak skvělý herec Jim Carrey je:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©