sobota

GIVEAWAY


Moc Vám děkuji za to, že navštěvujete a sledujete moje stránky jak anonymně tak veřejně. A proto bych Vám jako poděkování vyhlásila další Giveaway, ve které můžete vyhrát naprosto nové hodinky, které jsem koupila před dvěma týdny na Václavském náměstí (za 200korun).

A proč chtít takovéto šílené plastové hodinky? 

Chtějte je proto, protože letošní jaro a léto hýří barvičkami, a jednou z těch hlavních je právě oranžová.

Co pro výhru udělat?
1) být mým pravidelným čtenářem
2) napsat, co tě z letošních jarních trendů o
3) čekat, čekat, čekat
SHARE THIS POST

75 komentářů:

  1. Samozřejmě jsem ráda za to, že letí barvy, protože konečně nebudu chodit jako kašpar sama.))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou pěkné, fajné na léto. Sleduji tě už dlouho.
    Tu druhou otázku jsem nějak nepochopila nebo ji nevidím celou. :)

    Dasdusha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tie hodinky sú úúplne krásne!!zbožňujem tieto sýte farby;)...
    kik.miklosovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. 1.jsem ! :)
    2.barvy! hlavně oranžová, takže hodinky by pro mě byly jako stvořené :))
    3.čekám,čekám :))
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. mám podobné, ale v modrej a červenej! takže z trendov som tiež za farby, ich mixovanie a farebné bloky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tieto musím mať!!
    ev.lokajova@gmail.com
    a otázka číslo 2 nie je dokončená :) ale asi, čo je najobľúbenejšie?.. ak bola taká otázka.. tak mne sa veľmi páčia tie neónové kabelky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. letošní jarní trendy? pro mně barvičky! takže vyhrát tyhle hodinky by byl sen! jsou uplně superské a tady jsem je nikde neviděla:(

    OdpovědětVymazat
  8. :D jelikož je mám, tak soutěžit nebudu ;)

    OdpovědětVymazat
  9. krajky :-)
    a hodinky jsou boží :-)
    efka.likarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pravidelným čtenářem jsem už dlouho! :)
    Nejvíce se mi líbí barvičky a námořnický styl! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou opravdu krásné.
    Sleduji Tě už dlouho, troufám si říct, že jsem byla jedna z prvních čtenářek než jich tu bylo přes 500, úžasné! :)
    Mě se strašně líbí barevné džíny a průhledné nebo plastové kabelky! :)

    mirabelle@hotmail.cz

    Tak třeba budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  12. ááááá tak ty hodinky jsou bomba! Přesně můj styl. Vidět je za výlohou, tak jdu do nich. Škoda, hned bych si je od tebe koupila. Tak budu aspoń soutěžit

    Letní trendy? To jsou právě barvičky a konkrétně oranžová. Tu miluju :) Dobíjí úžasně energii, je pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsou úžasné! Miluji oranžovou:) Což je asi to nejlepší, co mi toto jaro přineslo - barvy! A potom taky kytičky:)

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. super darecek Ceady!! Hodinky se mi moooc libi. Jsou uzasne! Chciii!
    Pistulka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. já bych nutně počebovala takový červený ;))
    dree

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsou parádní! :)
    Momentálně miluju kytičky :)

    Konaskova.V@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Miluji takové hodinky :) nemám ráda takové ty obyčejné střibrné nebo jiné - tohle je originální a já jsem ráda originální :)

    Jsem moc ráda že jsou tredny barvy ! nemám ráda šeď o obyčejnost :)

    OdpovědětVymazat
  18. jsou krásné! :)
    neonové barvy!
    lollipop11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Je fakt, že tyto hodinky jsou v poslední době zřejmě dost velkým trendem, protože na každém druhém "slevomatu" narážím na slevy právě na tento typ hodinek :)
    Jinak škoda, že jsou právě oranžové, protože oranžová je zrovna barva, kterou bytostně nesnáším a snad nikdy bych si na sebe nevzala nic oranžového.
    Kdyby byly třeba modré, to by byla jiná...:)
    Nevadí, snad příště bude Giveaway, která se bude líbit i mně :)

    OdpovědětVymazat
  20. tyhle hodinky by se mi presne hodily!a miluju barva,takze jsem rada, ze ted letej:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. x-elis-x@azet.sk
    milujem farby :)! skvele hodinky :) ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Sú pekné, no my máme klenotníctvo, takže tam máme aj rôzne hodinky, takže ma takéto veci nelákajú :-) no tvoj blog áno ... žeriem ťa!

    OdpovědětVymazat
  23. 1) jsem čtenářem
    2) okouzlily mě hlavně barvičky ;)) zamilovala jsem si oranžovou, kterou jsem dřív vůbec nemusela ;)
    3) čekám čekám čekám

    lucianka.young@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju oranžovou, takže tohle mě láká :)
    Mě baví květinový potisk, barvičky :).
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Celkově mě oslnilo všechno, hlavně ta barevnost, je jednoznačně užasná!
    Lucie-Honest@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. pro mě je to květinový vzor a maxi šaty :)
    1)JASNĚ SLEDUJU A čekat budu :D

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní15/5/11 08:26

    1, jsem tvým pravidelným čtěnářem už pekelně dlouho :),sledovala jsem tvé začátky a musím říct,že jsi udělala velký pokrok. Žila jsem s tvým blogem,prohlížela jsem si modní trendy,bohužel dobře znala i nemoc s kterou ses potýkala,miluju vaření a pečení a tvůj blog mi byl inspirací,že se nemusím bát dělat nové věci. Houbové lasagne,Arabský chléb,nebo výborný jahodový koláč s Crème pâtissière.
    2, výrazné barvy a květinové vzory. Mám v plánu koupit si za našetřené peníze, krásné květinové šaty. Taky balonové sukně a vysoké podpatky,avšak to by se ke mě nejspíš nehodilo.
    3, Hezký zbytek víkendu :)
    basa90@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. uplne skvely hodinky! Presne se hodi k tomu co chci rict - pestry barvy a jeste k tomu ze vsechny ty barvy klido michaji dohromady.
    A taky se mi libi kratasy s vyssim pasem. Tesim se, az budu mit i ja jedny takovy :)

    OdpovědětVymazat
  29. ty jsou super!!:)

    tynarose.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Barvy! Tolik jsem se na jaro těšil!
    Zrovna jsem si koupil oranžové botky z H&M a nemám k nim co dát, a kdybych k nim mohl nosit tyhle úžasné hodinky, to by bylo božské! perfektní! kéž by se na mě usmálo štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Samozřejmě, už jsem :))
    2) Tak nevím přesně, jak má zní tahle otázka, ale zřejmě asi, jaké letošní jarní trendy se mi líbí - tak námořnický styl každopádně :))
    3) lulunda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. trend bílé, barevné kalhoty, slamáky, kytičky
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Námorčnicý styl asi letos:))
    Jinak hodinky úžaa!
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. sleduji tě, zbožňuji tě! :)
    Jsem nějaká přenakupovaná, jaarní kolekce se mi líbí, ale absotulně nic z nich doma nepotřebuji :)
    čekám krát deset na dvacátou třetí

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji tě a né krátkou chvíli, teď se nosí hodně barvy, ale v časopisech vidím i outfity celé bílé. Jinak krajky, sovy, námořnický styl a květovaný vzor. Jeětě trochu jsou tu zvířecí vzory, ale už se ztrácí. :)
    Zkusím štěstí! :)

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Hodinky jsou super. I barva je dokonalá.

    Z jarních trendů se mi nejvíc líbí rtěnky ve fuchiových a oranžových odstínech. Pravidelně je nosím a je mi úplně jedno, že se na mě všichni ostatní koukají jako na blázna. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Úžasné hodinky, letošní trend? Jednoznačně dlouhé květované šaty a pestré barvy!

    prima.evicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ja sa trendami neriadim.... niekedy asi aj naschvál :-)

    cajova@hotmail.sk

    OdpovědětVymazat
  39. Mě se naprosto nejvíc líbí návrat výrazných barev a colour blocking, takže ty hodinky jsou k letošnímu jaru/létu doko-ko-na-lé :)
    vercatrusinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. 1. čítam ;)
    2. farbami žijem, takže som sa potešila že nosím trend tohto leta celý rok!:D:)
    3. tento polrok sa mi pokazili štvore hodinky tak by sa mi zišli nejaké, kedže maturujem a potrebujem vediet kolko času mi ostáva ešte :D a čakám :D
    :)
    miska.a.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. ty jsou fakt nejlepší! :)
    Miluji barvy( hlavně oranžovou) no, a potom květováné cokoliv- to je prostě závislost !:)
    annicka25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní:
    Moc děkuju za odpovědi. Opravdu jsi mě potěšila :). Vážně, Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  43. Jsem ráda, že jsou pořád v kurzu flower potisky, to je moje ;) Sice se mi nelíbí colour blocking jako takový (kombinovat spoustu křiklavých barevdohromady), ale vzít si třeba jedu svítivou barvičku jako oživení outfitu, tak to je moje ;) A jinak nevadí, že jsem tvým followerem přes twitter? Měj se hezky, moc se těším na další články :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ty hodinky jsou úžasné. Co obdivuju, jsou květinové vzory na čemkoliv a začíná mi přirůstat k srdci džínovina, hlavně džínové košile :)
    Pou-le@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. jee! tak takovéhle hodinky scháním už dlouho ! :)
    100% neonové barvy!
    dagmar.brtnikova@gmail.com
    doufám, že budu mít štěstí

    OdpovědětVymazat
  46. Krásnéé hodinky :)
    Z letošních trendů rozhodně kytičky a vintage celkově :)

    OdpovědětVymazat
  47. Nádherné hodinky! :)
    Volánky, barvy a všechno neonové! :D
    barus-s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. hodinky jsou krásný :-) a nejvíc se mi poslední dobou líbí květinové vzory :-) Jinak u mě je taky giveaway tak se můžeš přihlásit :-)

    OdpovědětVymazat
  49. 1) splněno! :)
    2) Tak na jaro bych si zvolila spíš styl: námořnictví a na léto: hippie :) Líbí se mi křiklavé barevné kalhoty a k tomu tílko+polo tričko s něčím "crazy" na tom ..
    3) No a teď už jen fakt čekat no:D

    OdpovědětVymazat
  50. Námožnický styl je supr, ale moc se mi líbí i vintage :-P
    cer.terka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. z letošních trendů asi proužky a výrazné rtěnky! :)
    thenikol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. krásná barva!:) právě tyhle výrazný barvy, a třeba korálová mě v tomhle období lákají :)
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Anonymní15/5/11 18:58

    Barvy! hlavně oranžová (a oranžové rtěnky) :))

    f.martina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Šílené syté barvy, které byly in i loni. Miluju je. Proto doufám, že vyhraji v Tvojí giveaway ty hodinky ;)

    OdpovědětVymazat
  55. 1) Splňuji.
    2) Jsem ráda, že jsou v kurzu barvy, mašle, vintage styl... =)
    3) Čekám... =)
    kaescin-svet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. šátky, šátky, ŠÁTKY!! na krk, do vlasů, přes ramena, kolem pasu, na ramínko kabelky! hlavně šátky - nejlepší přínos letoška :)
    pourlex@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. 1. som
    2. colour blocking
    t.anja@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Mě se letos líbí snad všecko :) Květinové vzory, hipísácké oblečky, barvy, námořníci...
    mojarilla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Tak já miluju ty neonové barvy! A květovaný potisk. A ty dlouhé plisované sukně, co teď hrozně frčí :).
    Ty hodinky jsou fantastické a bylo by prima, kdyby se na mě usmálo štěstí. Ale smířím se s tím, když se to nestane. Dneska jsem totiž úspěšně odmaturovala z profilové části z maturity, které jsem se bála jako čert kříže, takže jsem úplně šťastná :).

    OdpovědětVymazat
  60. trendy?..........hlavne ich nekopírovať ako cez kopirák ale vždy do toho vložiť kus seba ;ˇ)

    FENDIsGirl@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Moc pěkný blog ;)
    Jelikož odjakživa obdivuju všechny bohemy a hippiesaky a jejich styl, tak sem nadšená z květovaných vzorů, vzdušných a příjemných materialů...Vůbec..Letosni jarni trendy jsou všechno, co miluju!!! =))

    OdpovědětVymazat
  62. Ty hodinky mají super barvu, opravdu teď na jaře skvěle zapadnou :) Tu druhou otázku tu taky nemám celou, ale snad jsem to pochopila dobře... :D Líbí se mi rozmanitost barev kolem mě, ikdyž já sama moc pestrý šatník nemám :/

    OdpovědětVymazat
  63. já bych řekla kytičkované vzory, barvy, volné oversized košile, gladiátorky a boty na klínku :p

    hodinky super, už dlouho si pro ně chci také zajet :)
    anarudlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. 1) jsem
    2) barvičky, barvičky, barvičky...a gumáky:))) - ikdyž ona to asi zas taková novinka nění, ale dožily se renovace a invaze do všech obuví a já jim to přeju:)
    3) čekám, čekám, čekám...a přeji hezký den!:D

    OdpovědětVymazat
  65. 1) Jsem jíž dýl.
    2)Z letošních módních trendů? Hm, nevím jestli jsou zrovna letošní. Vážně ujíždím na klasickém bílém triku a béžovým kraťasům. Jsem na to "přírodní". S neonovými barvami to moc nepřháním, ale ty hodinky jsou fakt supr, už kvůli tomu že by zmodernizovaly ten (hm, safari?)přírodní styl. Jojinak se ještě vracímk tomu staršímu - lacláče. Ty jsou taky bájo. Ale kdybych měla mluvit tedy o tom co je teď, tak asi zmíním volnější kalhoty, které si člověk občas plete s pyžamem. :)
    3) Čekat budu :)

    OdpovědětVymazat
  66. 1 ) JSEM :P ♥
    2 ) květinované vzory a nude barvičky ♥
    3 ) čekám, čekám


    PS : ty hodiny jsou užasňáčky, miluju oranžovou ♥

    OdpovědětVymazat
  67. 1 ) jsem ♥
    2 ) nude barvičky hlavně -- ;)))
    3 ) čekám :P
    PS : miluju oranžovou
    penickova.luciee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. mom157@seznam.cz
    Hodinky jsou úžasný..hlavně ta barvička..což je i to co na jaru a létu miluju > BARVY.. kombinace všech barviček a doplňků :)a jak já říkám > Life is full of colour
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  69. Tak jsem se nakonec taky rozhodla, že zkusím štěstí. Sice ta oranžová ...nic moc, ale protože ráda soutěžím, tak musím aspoň zvýšit svou šanci na výhru :)
    Na léto si rozhodně pořídím spoustu hoodně barevného oblečení! :)
    supergirl.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. květiny, barvy a krajky ! :)
    anna.oi@seznam.cz
    Ty hodinky jsou úúžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  71. Bude to znít neoriginálně, protože to tu zmínila už velká spousta lidí, ale barvy tohoto léta jsou prostě senzační^

    KaceyKathy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Tady se hlásí jeden opozdilec! :D
    Letošní jarní trendy? Hmm barvy! Můj šatník se pomalu a jistě naplnuje barevnými hadříky :))

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. BARVY, námořníci! :D
    len.ka25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Anonymní25/5/11 20:01

    Ahoj :) sleduji tě přes bloglovin, snad to stačí :) a zrovna ted miluju nude barvu. S (redzi@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  75. nejoblíbenějším trendem pro mě bude asi color blocking, moc mě baví! A ty hodinky jsou pro to jako stvořené!
    MissTaken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©